اخبار داغ

یادداشت/

شاخی که فقط به دست سردار شکسته شد/جبهه مقاومت سدی بر سر راه استکبار

شاخی که فقط به دست سردار شکسته شد/جبهه مقاومت سدی بر سر راه استکبار
ورالله حمیدی در یادداشتی نوشت: سردارفاتح به پیر ومراد خود نامه ای از شرح فتح کامل و نابودی جرثومه فساد درعراق وسوریه فرستاد وتبریکات خویش را به همه کسانی که حتی شاید اندک سهمی هم داشتند مبذول داشت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل چرام؛به قلم نورالله حمیدی در یادداشتی به موضوع  پیروزی جبهه مقاومت پرداخت و نوشت: در اخبار آمد که سردارفاتح به پیر ومراد خود نامه ای از شرح فتح کامل و نابودی ایادی فساد درعراق وسوریه فرستاد وتبریکات خویش را به همه کسانی که حتی شاید اندک سهمی هم داشتند مبذول داشت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

آری فرزند نامشروع عربستانی اسراییلی داعش که ارمغانی بجز قتل وغارت و تجاوز به زنان وقتل عام جوانان و...نداشت در دام مقاومت مردانی اسیر شدکه عهد با خدا داشتند و شهادت را جرعه جرعه می نوشیدند وتشنه دفاع از مظلومیت بودند آنانی که نه در زبان که در عمل ((کونوا للظالمین خصما)) شدندو جانانه پای این ایده الهی ایستادند .

,

آری داعش باهمه یال وکوپال عربی٬ اسراییلی وآمریکاییش نقش بر زمین شد تا فقط داستانی از توحش و حقارتشان بر اذهان بماند داعش نابود شد اما بوسیله مقاومت انهم از نوع حسینی اش .

,

آن زمان که گوش در فرمان زعمای شیعه داشته باشیم پیروزیم وسربلند .
حشد الشعبی عراق و جوانان برومند وعزیز ایرانی ما که جان درطبق اخلاص نهادند وشیعیان غیور پاکستان ودلیر مردان شیعی افغان والبته حزب الله همیشه سربلند لبنان اینان پشتیبان واقعی ولایت فقیه شدند تا به مملکت اسلامی آسیب وارد نشود. مقایسه کنید با عده ای که ابا دارند که پا روی پرچمی بگذارند که نقشش خون وخونریزی ملتهای مستضعف است 

,
,

برادر وخواهر  عزیز هیچکدام از ما جنگ را نمی پسندیم اما گاهی مجبورت میکنند که اینجا زبان دشمن  زبان نفهمی و زور است چاره دفاع جانانه است باورکنیم که دشمن٬ نبودن ما را میخواد امام کاظم (ع) از هارون پرسید که من لشکری ندارم که با تو بستیزم چرا قصد من کرده ای آن ملعون پاسخ داد:نفس بودن تو مرا می آزارد.  اری حق بودنش٬ برای ستم وستمگران آزار دهنده است عزیزان گاهی هم در اندیشمه مان جایی برای مقاومت باز بگذاریم تا غافلگیرمان نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه