اخبار داغ

فرمانده حوزه ولی عصر (عج) شهر کاکی:

خانواده های شهدا با نثار عزیزان خویش در نظام اسلامی سرمایه گذاری کردند

خانواده های شهدا با نثار عزیزان خویش در نظام اسلامی سرمایه گذاری کردند
فرمانده حوزه ولی عصر (عج) شهر کاکی گفت: حضور در جمع خانواده شهدا باعث تجدید روحیه برای ادامه مسیر خدمتگزاری است و طی این مسیر جز با مدد جستن از انفاس قدسی شهدا امکان پذیر نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ عبدالله اسکندری فرمانده حوزه ولی عصر (عج) شهر کاکی در دیدار با خانواده شهیدان محمد فاطمی و ابراهیم شیخیانی ، شهدا را صاحبان اصلی نظام اسلامی نامید و گفت : خانواده شهدا با نثار فرزندان و عزیزان خود ، در نظام و انقلاب سرمایه گذاری کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی ضمن تجلیل از صبر و بردباری خانواده شهدا تصریح کرد : تاسی به اهل بیت و نگاه به مصائب زینب کبری است که تحمل سختی ها را برای آنان مقدور و میسور می سازد .

,

 اسکندری خاطرنشان کرد : حضور در جمع خانواده شهدا باعث تجدید روحیه برای ادامه مسیر خدمتگزاری است و طی این مسیر جز با مدد جستن از انفاس قدسی شهدا امکان پذیر نیست .

,

فرمانده حوزه ولی عصر (عج) شهر کاکی ضمن اشاره به نقش بارز خانواده شهدا در تحکیم انقلاب اسلامی گفت: امروز پایه های انقلاب به مدد و یاری خانواده شهدا محکم و استوار است و آنان صبورانه از درخت تناور انقلاب نگاه بانی می کنند.

,

وی تاکید کرد: تاثیر بزرگ فرهنگ شهادت که برگرفته از دامان پاک مادران شهداست تا کنون توانسته است فرزندانی تربیت کند که حتی بعد از دوران پیروزی انقلاب اکنون در خارج از مرزهای جغرافیایی کشورمان با دشمنان خبیثی مانند داعش بجنگند و مرزهای کشور را ایمن نگاه دارند.

,

اسکندری تصریح کرد: پیروزی بر داعش و عملی شدن وعده صادق شیرین ترین لحظه زندگی خانواده شهداست و اکنون آنان با این پیروزی بزرگ سکینه و آرامش یافته اند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه