این دیدار صمیمی طبق روال هر ساله به مناسبت فرا رسیدن هفته ی بسیج در دفتر نهاد امامت جمعه ی شهرستان دزفول برگزار شد.

سید عزیز الله پژوهیده فرمانده ی حوزه های مقاومت بسیج کارمندی و کارگری دزفول اولین سخنران این برنامه بود.

وی ابراز داشت: فرهنگ و تفکر بسیجی و روحیه ای که این جمع صمیمی را گرد هم آورده می تواند حماسه های بزرگی را رقم بزند.

پس از پژوهیده، سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول نیز سخنان کوتاهی ایراد کرد.

این فرمانده ی بسیجی ضمن تبریک و گرامی داشت فرا رسیدن هفته ی بسیج برخی برنامه های آن از جمله یادواره های شهدا و مسابقات ورزشی به را تشریح کرد.

فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول در سخنان خود گسترش فرهنگ بسیجی را نیاز کشور جهت رشد و تعالی و مصون ماندن از گزند دشمنان برشمرد.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه ی شهرستان دزفول سخنران اصلی برنامه نیز طی سخنانی به تبیین فرهنگ بسیجی پرداخت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول اذعان داشت: فرهنگ بسیجی نسخه ی شفا بخشی است که نه تنها ملت ما بلکه ملت های منطقه همچون کشورهای عراق و سوریه را از نابودی نجات داد.

وی اشاره ای هم به زمین لرزه ی اخیر در استان کرمانشاه و کمک های صورت گرفته به زلزله زدگان داشت و اظهار کرد: در این زلزله نیز ارتش و سپاه با روحیه ای بسیجی به مرده حادثه دیده خدمت رسانی کردند و مانع تحمیل تلفات و خسارات بیشتر به مردم این مناطق شدند.

امام جمعه ی شهرستان دزفول اضافه کرد: باید این زلزله را با زلزله های بزرگی همچون رودبار و بم که شدت بسیار کمتر و تلفات بسیار بیشتری داشتند مقایسه کنیم تا این نکته را دریابیم.

قاضی دزفولی خاطر نشان کرد: باید با همین روحیه ی بسیجی کرمانشاه عزیز دوباره ساخته شود، این روحیه ایران اسلامی را حفظ کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول با یادآور شدن حماسه ی شهادت ششمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول تاکید کرد: شهید عارف کایدخورده نیز با همین روحیه افتخار آفرینی کرد.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: دشمن از تفکر بسیجی جوان ما هراس دارد و با تهاجم فرهنگی در صدد تضعیف این تفکر می باشد.

واپسین بخش این برنامه عکس یادگاری بسیجیان شهرستان دزفول با امام جمعه و فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان بود که به دیدار خاتمه داد.

تصاویر اختصاصی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دزفول امروز را از دیدار صمیمی بسیجیان با امام جمعه ی شهرستان دزفول در ادامه ی این گزارش با هم مشاهده می کنیم.

بسیجنسخه