اخبار داغ

فرمانده حوزه ولیعصر (ع) شهر کاکی:

وعده دو ماهه سردار سلیمانی مبتنی بر اعتماد به مدد الهی و اشراف اطلاعاتی بود

وعده دو ماهه سردار سلیمانی مبتنی بر اعتماد به مدد الهی و اشراف اطلاعاتی بود
فرمانده حوزه ولیعصر (ع) شهر کاکی گفت: حامیان داعش در جنایات آن شریکند و باید در مقابل آیندگان پاسخگو باشند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ عبدالله اسکندری فرمانده حوزه ولیعصر (ع) شهر کاکی درجمع دانش آموزان دبیرستان اندیشه شهر کاکی ضمن گرامیداشت هفته بسیج ، آغاز این هفته را با سرنگونی کامل داعش در  منطقه به فال نیک گرفت و گفت : با سرنگونی داعش آمریکا و هم پیمانان منطقه ای آن سیلی محکمی را دریافت کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی با اشاره به اهداف امریکا از پروژه بزرگ داعش در منطقه گفت : هدف اصلی آنان از راه اندازی داعش مقابله با نفوذ ایران در منطقه و ایجاد حاشیه ای امن برای رژیم غاصب اسراییل است .

,

اسکندری وعده سردار سلیمانی در سرنگونی کامل داعش در کمتر از سه ماه را وعده صادق دانست و گفت : باید مانند سردار سلیمانی وعده چند ده روزه به مردم داد ،وعده ای که مبتنی بر اعتماد به مدد الهی و اشراف اطلاعاتی است .

,

 وی گروه تروریستی داعش را تجسم توحش و بی رحمی دانست و تصریح کرد : گروه تروریستی داعش با حضور چند ساله خود در منطقه ، جنایاتی را مرتکب شد که تاریخ کمتر به خود دیده است .

,

اسکندری با اشاره به حمایت همه جانبه امریکا و برخی کشورهای منطقه از جنایات داعش گفت : حامیان داعش در جنایات آن شریکند و باید در مقابل آیندگان پاسخگو باشند .

,

وی با اشاره به آینده این گروه تروریستی و نقشه های امریکا اضافه کرد : باید در مقابل توطئه های دشمن هوشیار بود چرا که دشمن به دنبال مکانی جایگزین برای این گروه تروریستی است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه