اخبار داغ

جوان خلاق بسیجی:

باید تفکر کار آفرینی و خلاقیت عملی شود

باید تفکر کار آفرینی و خلاقیت عملی شود
جوان خلاق بسیجی گفت: باید تفکر کار آفرینی و خلاقیت را عملی کرد چرا که مقام معظم رهبری تاکید بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل دارند و ما نیز باید گوش به امر رهبر و لبیک گویان گام بر داریم وهمگان بدانند که تحریم و تهدید ما را قوی تر می سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نهبندان خبر، هیچ دوره ای در زندگی فردی چون روزگاری که از درس و مدرسه فارغ شده ای و به دوره جوانی قدم می گذاری سر سبز و با نشاط نیست و در این بین به وضوح می توان مشاهده کرد که در سایه فرصت زیبای جوانی می توان به بسیاری از کامیابی ها  و پیروزی ها دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نهبندان خبر,

دوره از زندگی که می تواند انسان را به تباهی  و یا به موفقیت برساند، اما او ست که تصمیم می گیرد و آینده خویشتن را می سازد.

,

می تواند با اراده و ذهن خلاق گام بر دارد و همت و تلاش خود را به آن اضافه کند چرا که هدفش برای رسیدن به  خواسته های عملی در حرکت است.

,

محمد امین حسینی جوان خلاق و بسیجی  19 ساله شهرستان نهبندان از ایده ها و خلاقیت خود به خبرنگار ما می گوید.

,

وی که سازنده ماکت مدل است افزود: از سن 18 سالگی کار ماکت سازی مدل را شروع و در حال حاضر با ذوق و اشتیاق فراوان کار را ادامه می دهم.

,

محمد امین حسینی افزود: از روی ماکت های اصلی و با قطعات ظریف،ماکت مدل ساخته و زیر سازی و اسکلت آن از مقوا و کاغذ مخصوص اشتنباخ و مقداری چسب اوهو که با فضا سازی مناسب و کشیدن روکش اصلی بر روی اسکلت بدنه شکل و ظاهر اصلی آن بدست می آید.

,

جوان خلاق بسیجی اظهار داشت: اولین جرقه فعالیت با رونمائی از پهباد فوتروس شروع و انگیزه درونی مرا وادار به ساخت ماکت این پهباد کرد.

,

او گفت: تا کنون 45 ماکت ساخته و با گرفتن طرح اولیه از مشتری،ساخت،تدوین ، پردازش و تولید ماکت را  انجام می دهد.

,

جوان خلاق بسیجی معتقد است باید ایده ها و مبتکرات به مرحله تولید برسد و در اولویت فعالیت های اقتصادی قرار گیرند.

,

محمد امین حسینی افزود: باید تفکر کار آفرینی و خلاقیت را عملی کرد چرا که مقام معظم رهبری تاکید بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل دارند و ما نیز باید گوش به امر رهبر و لبیک گویان گام بر داریم و همگان بدانند تحریم و تهدید ما را قوی تر می سازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه