اخبار داغ

اشتغال سالانه بیش از ششصد نفر در شرکت های پارکی و فنآور

اشتغال سالانه بیش از ششصد نفر در شرکت های پارکی و فنآور
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: 74 شرکت پارکی و فنآور در استان چهارمحال و بختیاری داریم که سالانه 646 نفر اشتغال زایی مستقیم را به همراه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ اظهار کرد: از سال ۹۲ تاکنون دو میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و هسته های فناوری رشد داده شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۰ واحد در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری وجود دارد خاطرنشان کرد: از این مجموع ۴۶ واحد در بخش فناوری و ۷۴ واحد در بخش شرکت دانش بنیان می‌باشند.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: گردش مالی سالانه شرکت‌های پارک علم و فناوری و مراکز رشد در این استان ۷۳ میلیارد تومان است.

پیرعلی اذعان داشت: طی پنج سال گذشته تاکنون ۱/۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شرکت‌های دانش بنیان و ۵۰۰ میلیون تومان به هسته های فناوری اعطا شده است.

وی با اشاره به برنامه های هفته پژوهش اذعان داشت: امسال نمایشگاه فن بازار به مناسبت هفته پژوهش توسط بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

پیرعلی افزود: آیین افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش روز چهارم آذر و اختتامیه دهم آذرماه در فرهنگسرای شهرکرد برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه ۲۲ غرفه به شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و ۲۲ غرفه به دیگر دستگاه‌های اجرایی و مراکز پژوهشی اختصاص پیدا کرده است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه