اخبار داغ

مشکلاتی که هر سال در فصل باران برای روستائیان دلواری تکرار می شود

مشکلاتی که هر سال در فصل باران برای روستائیان دلواری تکرار می شود
منطقه دلوار در بارندگی اخیر شاهد خسارت های زیادی در روستاهای این بخش شاهد بوده است که چند سال است این دغدغه هنوز در بین مردم این روستاها مرتفع نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ بارندگی اخیر در بخش دلوار، علاوه بر آبگرفتگی معابر، حدودا هفت راه ورودی و خروجی روستاها را مسدود کرده است  و در برخی روستاها دچار آبگرفتگی شده است.
با توجه به اعلام میزان بارش 48 ساعته گذشته در منطقه دلوار 17 میلی متر بوده است  که در حال حاضر شرایط  منطقه دلوار در روستاهای گاهی،خورشهاب ازبخش جنوبی منطقه دلوارو در بخش شمالی نیز مسیر روستای جایئنک و چاه تلخ جنوبی عبور و مرور به سختی انجام می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,
,

در مخاطرات طبیعی نظیر سیل و طوفان به علت نبود زیرساخت های مناسب در شهر دلوار با مشکلات عدیده ای مواجه شده است که مسئولین باید قبل از این مشکلات به وجود امده این زیر ساخت ها را مرتف کنند که چند سال است که این رویه ادامه دارد و کسی متوجه این مشکلات نخواهد بود.

,

شهر دلوار به علت آوازه خود در کشور و جهان میتواند با این مشکلات با این زیرساخت های پایه و مرتفع نکردن این مشکلات موقعیت شهرستان تنگستان که میتواند تبعات ملی هم داشته باشد به خطر بیندازد.

,

ایا این مشکلات فقط از نبود اعتبارات شهرستانی است و یا به گفته برخی مسئولین شهرستان تنگستان، اعتبارات مدیریت بحران در بسیاری از مواقع جوابگوی نیازها در شهرستان نیست.

,

دیار شهید رئیسعلی دلواری در حال حاضر آبگرفتگی شدیدی را در برخی از خیابان ها و منازل مسکونی شاهد هستیم و میزان خسارت وارده به منازل نیز در روزهای آینده  مثل سال های قبل برآورد خواهد شد و ایا به جای این براورد های همه ساله برای رفع خسارت یک براورد و اعتبار برای پیش از این اتفاق انجام پذیرد.

,

روز گذشته  در ورودی و خروجی شهر دلوار نیروهای شهرداری با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی طی سه ساعت طغیان رودخانه مرزی دلوارکه دو دستگاه موتور سیکلت و یک ماشین نیز طعمه این طغیان شده بود را نتواستند مهار کنند و این طغیان ها را ما همه ساله شاهدیم و اواسط زمستان که می شود همه تصمیم می گیرند و بعد از این فصل به فراموشی سپرده می شود وباید  برای پیشگیری از چنین حوادثی، لایروبی بستر و تکمیل دیواره بتنی آن را به هر شکلی مرتفع کنند تا شاهد حوادث ناگواری در این منطقه نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه