اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج شهرستان چادگان

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج شهرستان چادگان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان، گفت: در هفته بسیج طرح گشت محله محور با رمز یا محمد رسول الله که با عنوان حماسه خدمت و امنیت به منظور بالا بردن ضریب امنیت خواهد بود، همزمان با سراسر کشور، در شهرستان چادگان آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چادگان نا، سرهنگ علیرضا منصوری، در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری، اظهار کرد: امسال هفته گرامیداشت بسیج تقارن پیدا کرده است با اولین روزهای ماه ربیع الاول که این دو بهار معنوی و انقلابی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان نا,

وی با بیان این که امسال هفته گرامیداشت بسیج، از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه شروع شده و تا روز یکشنبه پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت گفت: بیش از 100 برنامه توسط ناحیه، حوزهای مقاومت و پایگاه های بسیج خواهران و برادران در سطح شهرستان چادگان اجرا می شود.

,

سرهنگ دوم پاسدار منصوری تصریح کرد: این 100 برنامه شامل برنامه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، علمی خواهد بود.

,

وی برنامه ها شاخص در طول هفته بسیج را، رزمایش بزرگ اطلاع رسانی بسیج سازندگی، محرویت زدایی با حضور 26 گروه جهادی از استان اصفهان، دیدار از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان بسیج، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی، عطر افشانی گلزارهای شهدا، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، نشست های سیاسی و روشنگری دانست.

,

سرهنگ منصوری تصریح کرد: حضور سازمان یافته بسیجیان در میقات صالحین، پیاده روی خانوادگی در روستای فراموشجان، برگزاری مسابقه کتاب خوانی سلام بر ابراهیم، اختتامیه و تجلیل از گروهای جهادی، مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، برگزاری یادواره های شهدا و برگزاری مسابقات فوتسال صالحین از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان خواهد بود.

,

این مسئول نظامی، از برگزاری همایش شکوه اقتدار بسیجیان شهرستان چادگان به صورت میدانی که یکی از شاخص ترین برنامه های این هفته است خبر داد و افزود: این همایش به صورت رژه حماسی بسیجیان با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر ناحیه مقاومت بسیج چادگان دوم آذرماه، ساعت 9 صبح درخیابان شهدای شهر چادگان برگزار خواهد شد.

,

سرهنگ منصوری در ادامه به پروژهای های عمرانی اشاره داشت و اظهار کرد: ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) براداران و حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) خواهران در روستای فراموشجان با متراژ 300 متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

وی با بیان این که، مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی تأکیدات ویژه ای دارند خاطر نشان کرد: به همین منظور بسیج سازندگی شهرستان چادگان، اقدام به برگزاری کارگاه علمی و تخصصی اقتصاد مقاومتی ویژه فعالان اقتصادی شهرستان، اردوهای جهادی و خدمات پزشکی رایگان نموده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان از طرح گشت محله محور با رمز یا محمد رسول الله در هفته بسیج خبر داد و گفت: این طرح با عنوان حماسه خدمت و امنیت به منظور بالا بردن ضریب امنیت در شهرستان خواهد بود که همزمان با سراسر کشور به صورت ملی آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه