اخبار داغ

به مناسبت پیروزی جبهه اسلام؛

جای خالی تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پیروزی جبهه مقاومت+تصاویر

جای خالی تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پیروزی جبهه مقاومت+تصاویر
شهید ستار اورنگ سال ها به عنوان مربی و فرمانده آموزشی در پادگان آموزشی تیپ 48فتح و به عنوان فرماندهی لایق در رده های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول خدمت بود و در آموزشهای تخصصی و هدف گیری رزمنده ای فوق العاده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  چهارفصل؛ شهید ستار اورنگ در تیرماه سال 1341 دیده به جهان گشود. یکی از شاخصه های شهید، زندگی عشایری و ایلی وی بود و با توجه به عرق عشایر برای دفاع از مام وطن و استفاده آنان از سلاح، شهید نیز با سلاح اخت شده بود که شاید همین موضوع باعث شده است که تمامی لرزبانهای عزیز در تیراندازی با اسلحه مهارت خاصی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

, ,

در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور موثر در عملیات های رزمی ، نقش برجسته ای در تربیت و آموزش رزمندگان داشت.

,

, ,

شهید اورنگ سال ها به عنوان مربی و فرمانده آموزشی در پادگان آموزشی تیپ 48فتح و به عنوان فرماندهی لایق در رده های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول خدمت بود و در آموزشهای تخصصی و هدف گیری یک رزمنده ای فوق العاده بود.

,

, ,
شهید اورنگ در زمان جنگ جانشین فرماندهی معاونت آموزش تیپ مستقل 48فتح و آخرین مسوولیتش فرماندهی تیپ سوم دانشگاه امام حسین(ع) بود و به عنوان فرمانده نمونه ازدست مقام عظمای ولایت جایزه و از شبکه های مستقیم صداوسیما نمایش داده شد.
,
 
,
, ,
 
,
سردار ستار اورنگ، با پایان دوران خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای دفاع از حرم آل الله و حمایت از محور مقاومت به عنوان مستشار نظامی عازم سوریه شد. 
,
 
,
, ,
 
,
این سردار سرافراز سپاه اسلام پس از آزادی شهرهای نبل و الزهراء از چنگال تروریست‌های تکفیری- صهیونیستی داعش، در ماموریت مستشاری در حلب سوریه روز جمعه 16 بهمن سال 1394 به فیض شهادت نایل آمد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه