اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج؛

اعضای گروه جهادی شهید حججی در بردستان تجلیل شدند

اعضای گروه جهادی شهید حججی در بردستان تجلیل شدند
مراسم تجلیل از جهادگران بسیجی شهر بردستان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج در گلزار شهداء گمنام این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در این آیین محمود سهرابی فرمانده حوزه بسیج ثارالله شهر بردستان اظهار داشت: برنامه‌های عمرانی و فرهنگی توسط گروه جهادی شهید حججی در این شهر  به خوبی صورت پذیرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی گفت: گروه‌های جهادی نیت و قدمشان برای رضای خدا است و حضور در گروه های جهادی مهمترین عامل خودسازی و خودشناسی و خداشناسی است.

,

سرگرد سهرابی با بیان اینکه بسیجیان نباید به حداقل‌ها کفایت کنند افزود: بسیجیان با نبود امکانات نباید  از کار بازدارند چون خداوند وعده داده است که هر کس  همت کند آن کار نتیجه خواهد داد و به موفقیت می رسد.

,

در حاشیه این آیین سرگرد احمد مغدانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار سپاس از اعزام 100 نفر از بسیجیان به روستاهای محروم شهرستان در قالب اردوهای جهادی خبر داد.

,

وی  با اشاره به اهداف بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و استفاده از نیرو ونشاط جوانان درسازندگی مناطق محروم کشور تشکیل شده است.

,

 مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دیر در خصوص اقدامات گروه‌های جهادی شهرستان تصریح کرد: ویزیت رایگان، کمک به مناطق محروم، ساخت پل و مسجد، مرمت و بازسازی و ایجاد زمینه های اشتغال فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه