اخبار داغ

رئیس بهزیستی گلوگاه خبر داد:

کمپین سراسری «نه به کودک‌آزاری» در گلوگاه

کمپین سراسری «نه به کودک‌آزاری» در گلوگاه
رئیس بهزیستی گلوگاه از برگزاری دومین کمپین سراسری «نه به کودک آزاری و احترام به کودکان آری» در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  مقداد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گلوگاه ما، اظهار کرد: با ابتکار بهزیستی مازندران در دومین سال متوالی، در شهرستان گلوگاه کمپین سراسری «نه به کودک آزاری و احترام به کودکان آری» برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلوگاه ما,

وی افزود: این کمپین از 28 آبان تا ۳ آذر با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در محلات مختلف برای مربیان مهدهای کودک و والدین کودکان ادامه دارد.

رئیس بهزیستی گلوگاه با بیان اینکه جلوگیری از کودک آزاری یکی از خدمات اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی است، تصریح کرد: با برگزاری این کمپین مسؤولان و متولیان حقوق کودکان با حساسیت و دقت نظر بیشتری مسائل کودکان را پیگیری کنند.

کاظمی از اهداف برگزاری این کمپین گفت: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان یکی از مهمترین سرمایه‌های انسانی و اجتماعی این کشور هستند لذا احترام به حقوق این عزیزان و توجه به خواسته‌های منطقی آنها به نسبت سن خود می‌تواند در رشد، تعالی و بروز استعدادهای مثبت آنها نقش اساسی ایفا کند.

این مسؤول ادامه داد: اداره بهزیستی شهرستان گلوگاه همزمان با شهرستان‌های دیگر استان مازندران، با توجه به فرهنگ‌سازی درست در مراقبت‌های عاطفی و جسمی از کودکان، اقدام به راه‌اندازی و اجرای این پویش کردند.

کاظمی با تقدیر از اعضا پایگاه سلامت اجتماعی، مدیران و مربیان مهدهای کودک شهری و روستایی، سازمانهای مردم نهاد و کارشناسان پرتلاش بهزیستی در این پویش میدانی، گفت: امیدواریم این حرکت در سراسر شهرستان‌های استان شروعی برای توجه جدی تمام نهادها و سازمان‌ها به حقوق کودکان و نوجوانان باشد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه