اخبار داغ

در چهارمحال و بختیاری :

پرداخت 428 میلیارد تومان تسهیلات به بخش های صنعت، بازرگانی، کشاورزی، منابع طبیعی و گردشگری

پرداخت 428 میلیارد تومان تسهیلات به بخش های صنعت، بازرگانی، کشاورزی، منابع طبیعی و گردشگری
معاون برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته 736 فقره تسهیلات به ارزش 428 میلیارد تومان در استان به بخش های صنعت معدن و بازرگانی، کشاورزی، منابع طبیعی و گردشگری پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ؛  علیرضا شجاعی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: سال 95 در بخش های صنعت معدن و بازرگانی، کشاورزی، منابع طبیعی و گردشگری 335 فقره تسهیلات از محل اقتصاد مقاومتی به مبلغ 217 میلیارد تومان اعطا گردید.
 
معاون برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به تسهیلات پرداختی مستقیم بانک ها تصریح کرد: سال گذشته بیش از 400 فقره تسهیلات از سوی بانک ها به ارزش 211 میلیارد تومان در بخش های صنعت معدن، کشاورزی، گردشگری و منابع طبیعی پرداخت شد.

وی عنوان کرد: 175 پروژه عمرانی دستگاه های اجرایی از جمله جهادکشاورزی، منابع طبیعی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، آموزش پرورش، آب منطقه ای، آب و فاضلاب روستایی و شهری فرهنگ و ارشاد اسلامی و محیط زیست قابل واگذاری به بخش غیردولتی می‌باشند.

شجاعی با اشاره به تعهد اشتغال پنج هزار و 87 نفر در سال 95 یادآور شد: سال گذشته در چهارمحال و بختیاری برای شش هزار و 505 نفر اشتغال ایجاد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه