اخبار داغ

فرمانده سپاه بندرترکمن:

شکست داعش حاصل مقاومت نیروهای مخلص در پیروی از ولایت فقیه است

شکست داعش حاصل مقاومت نیروهای مخلص در پیروی از ولایت فقیه است
فرمانده سپاه بندرترکمن گفت: شکست داعش به واسطه مقاومت جانانه نیروهای جان برکف و مخلص و نیز پیروی از ولایت فقیه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ،سرهنگ جواد جعفریان با تبریک پیروزی جبهه قدرتمند مقاومت در مقابله با خلافت خود خوانده داعش در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت:سردار سلیمانی بار دیگر با اقدامات ارزنده و فتوحات مجاهدان راه خدا موجب شادی قلب امام زمان شد که قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی افزود: شکست داعش جز به واسطه مقاومت جانانه نیروهای جان برکف و مخلص و نیز پیروی از ولایت فقیه نبوده است.

,

جعفری بیان داشت: غربی ها و نوکران منطقه ایشان براین باور بودند که بعد از موفقیت های داعش در عراق و سوریه هدف بعدی را در ایران و لبنان قرار دهند در حالی که به این موضوع نیندیشیده بودند که ایران اسلامی با پشتوانه مستحکمی چون ولایت فقیه تمام توطئه های آنان را نقش برآب می کند.

,

فرمانده سپاه بندرترکمن با به اشاره به ثمره های به بار نشسته مدافعان حرم از حریم ولایت تصریح کرد: هر چند با مجاهدت های مردمی در کشورهای عراق و سوریه و شهادت دلیر مردان مدافع حرم و نیروهای دفاع قدس پیکره داعش هزار پاره شد اما نمی توان شکست های اخیر را پایان توطئه های سردمداران قدرت جهان عنوان کرد.

,

وی خاطر نشان کرد:آمریکا و مهره های دست نشانده اش بدانند تا زمانی که خون جوانان غیرتمند ایران در رگها می جوشد آنها هیچگاه نخواهند بر مناطق مسلمین مسلط شوند چرا که مدافعان حرم آل الله با جانفشانی های خود عملا ثابت کردند که در مقابل ظلم ایستادگی کرده و اجاره تعرض به خاک مسلمین را به آنان نخواهند داد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه