اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار:

شورای دانش‌آموزی تمرین دموکراسی برای دانش‌آموزان است

شورای دانش‌آموزی تمرین دموکراسی برای دانش‌آموزان است
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: شورای دانش‌آموزی تمرین دموکراسی و آمادگی دانش‌آموزان برای ورود به زمینه‌های اجتماعی و سیاسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بصیرنیوز، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در جمع روسای شوراهای دانش آموزی مدارس فریدونکنار، اظهار کرد: شورای دانش‌آموزی تمرین دموکراسی و آمادگی دانش‌آموزان برای ورود به زمینه‌های اجتماعی و سیاسی و تشکیل این شوراها از جمله موفقیت‌های نظام تعلیم و تربیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرنیوز,
 
وی خاطرنشان کرد: تکریم دانش‌آموزان، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان، تمرین مشارکت جویی و مسئولیت پذیری، توجه به خواسته های دانش آموزان و توسعه فعالیت های گروهی در آن‌ها از جمله اهداف این تشکل دانش‌آموزی است.
 
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار افزود: شوراهای دانش‌آموزش می‌توانند بازوی مشورتی و اجرایی خوبی برای مدارس باشند و مدیران مدارس لازم است با حضور در کارگاه‌های شورای دانش‌آموزی، از توان و استعدادهای دانش‌آموزان استفاده و راهکارهای مناسب برای حل مشکلات آنان را پیدا کنند.
 
این مسئول تأکید کرد: دانش‌آموزانی که برای عضویت در شورا کاندید می‌شوند، باید توانمند و مستعد بوده و بتوانند در اداره مدارس، مسئولان را یاری کنند.
 
اسماعیل زاده تصریح کرد: هدف از تشکیل شورای دانش آموزی استفاده از توانمندی‌های دانش‌آموزان در اداره مدرسه و مشورت‌دهی به مدیر است.
 
وی گفت: شورای دانش‌آموزی یک نهاد صنفی است و باید از هرگونه مسائل جناحی و گروهی پرهیز کند و برای حل مشکلات مدرسه با مدیر همدل و هماهنگ باشد.
 
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: شورای دانش‌آموزی از ارکان موثر مدرسه و زمینه ساز مسئولیت‌پذیری در تمام زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه