اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه کاشمر:

سازمان بسیج مستضعفین به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست

سازمان بسیج مستضعفین به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست
جانشین فرمانده سپاه کاشمر گفت: بسیج مستضعفین جزو سازمان‌هایی است که به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست و تنها در مسیر ولایت و اسلام ناب محمدی(ص) گام برمی‌دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس امروز مراسم تجلیل از فرماندهان پیشکسوت حوزه‌ها و پایگاههای مقاومت بسیج کاشمر با همکاری سپاه و حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم (ص) در مسجد چهارده معصوم (ع) شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

در این مراسم مسعود رحیمی مقدم اظهار داشت: بسیج مستضعفین به عنوان یک دانشگاه و در یک پرسه زمانی بسیار کوتاه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت که  شاخصه‌ها و ویژگیهای خاص خودش را دارد.

,

 

,

جانشین فرمانده سپاه کاشمر بیان داشت: امام (ره) پیش‌بینی‌هایی کرد که امروز نتایج آن را می‌بینیم؛ از جمله در سال 42 وقتی شخصی از ایشان پرسید شما با یاری چه کسانی می‌خواهید به قیام خود ادامه دهید؛ چراکه یاران شما را یا کشته‌اند و یا به زنجیر کشیده‌اند در پاسخ همراه با یقین و قاطعیت فرمودند: یاران من هنوز در گهواره‌اند و این امید به آینده در سال 57 به ثمر نشست.

,

 

,

وی افزود: امروز هم با وجود بسیج مردمی اتفاقات خوبی برای تداوم نسل انقلاب و پایداری دین اسلام دارد می‌افتد؛ بنابراین به فرموده امام راحل (ره) «بسیج لشکر مخلص خدا است» و این خیلی با ارزش است.

,

 

,

رحیمی مقدم با بیان اینکه متأسفانه بعضی افراد به عناوین مختلف در دفاع از بسیج و بسیجی فقط شعار می‌دهند و به گفته‌های خود عمل نمی‌کنند گفت: مردم ما آگاه و هوشیار هستند و فریب تظاهر بعضی از افراد در دفاع از اسلام را نمی‌خورند چرا که «به عمل کار برآید به سخندانی نیست».

,

 

,

وی تأکید کرد: قطعا بسیج مستضعفین در دنیای اسلام تأثیرگذار است و امروز در نتیجه تشکیل بسیج مردمی شاهد اتفاقات خوبی در منطقه و کشورهای جهان اسلام به تبعیت از منویات حضرت امام (ره) و فرمایشات امروز مقام معظم رهبری هستیم.

,

 

,

جانشین فرمانده سپاه کاشمر ادامه داد: یکی از دلایل مهم پیروزی‌های دولت سوریه یا دولت بشار اسد بسیج مردمی است که به صحنه آمدند و قطعا در همه کشورهای اسلامی این قضیه وجود دارد و دشمن هم متعجب است چرا که نیروی مقاومت بسیج را نشناخته است.

,

 

,

وی ابراز کرد: به دو دلیل دشمن، بسیج را نشناخته است؛ چراکه بسیج مستضعفین جزو سازمانهایی است که به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست و تنها در مسیر ولایت و اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) گام برمی‌دارد و این بسیار مهم است.

,

 

,

رحیمی مقدم بیان داشت: بسیج مستضعفین بی‌‌منت و بی‌چشمداشت و همراه با اخلاص برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی کار می‌کند و امروز هم بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی پرشورتر و باشکوهتر از دیروز در میدان هستند و از باورها و اعتقادات خود دفاع می‌کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه از افتخارات ما این است که بسیجی هستیم یادآور شد: برگزاری اینگونه مراسم‌ و همایش‌ها باعث می‌شود تجربیات پیشکسوتان بسیجی از نسلی به نسل دیگر منتقل ‌شود؛ بسیجیانی که از همان لحظات نخست، انقلاب اسلامی را همراهی کردند و امروز هم در کنار نسل جوان ما در همه ابعاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی آمادگی همه جانبه دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه