اخبار داغ

امام جمعه بوکان:

نام سرلشگر سلیمانی در تاریخ ثبت خواهد شد

نام سرلشگر سلیمانی در تاریخ ثبت خواهد شد
امام جمعه بوکان گفت: نام و یاد و خدمات سرلشگر قاسم سلیمانی برای همیشه در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده در گفت و گو با کانی پرس، به پیروزی تاریخی جبهه مقاومت اسلامی بر فتنه تروریسم تکفیری اشاره کرد و گفت :پایان یافتن سیطره داعش که با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی – صهیونیستی در بوکمال رقم خورد سبب خوشحالی ملت های مسلمان ایران، عراق و سوریه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده گفت: گروهک تکفیری  وهابی داعش توسط آمریکا وبا حمایت استکبار، جنایات بی شماری را انجام دادند، وحشی گری هایی که هیچ تناسبی با دین مبین اسلام نداشته و ندارد.

,

وی با ابراز خوشحالی و شکرگذاری از نابودی این گروهگ افزود: خدا را شکر می گوئیم که سیطره این گروهک خبیثه و ملعونه با رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری پایان یافت و روسیاهی برای اربابان ستمگر انان ماند.

,

ماموستا خلیفه زاده ضمن تشکر از زحمات فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران که در کمتر از وعده داده شده به قول خود عمل نمود خاطر نشان کرد: نام و یاد و خدمات سرلشگر قاسم سلیمانی برای همیشه در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.

,

امام جمعه بوکان اظهار داشت: استکبار جهانی هزینه بسیار سنگینی برای خلق داعش در منطقه ما انجام دادند وخیلی هم تلاش کردند تا از طریق آن به اهداف خود برسند و خواستگاه انقلاب اسلامی ایران که کشور عزیز ما ایران است را مورد هدف قرار دهند اما به لطف خداوند و همچنین درایت رهبر معظم انقلاب( حفظه الله تعالی) و در ادامه ایمان، انگیزه، اعتقاد، دانایی و تدبیر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش عمده‌ای از تهدیداتشان علیه کشور را خنثی کرده است.

,

ماموستا خلیفه زاده با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل می‌خواستند این جریان تروریستی را به عنوان یک دولت اسلامی در عراق و سوریه حاکم کنند و بخش اعظمی از کشورهای اسلامی را تصرف کنند، اظهار کرد: داعش تحت عنوان به ظاهر دولت اسلامی بدترین جنایات را مرتکب شد و ایجاد چنین رعب و وحشتی بدترین حرکت بود، زیرا می‌خواستند در مقابل انقلاب اسلامی یک جریان غیر اسلامی ولی با نام اسلام تشکیل دهند.

,

وی در ادامه ضمن سخنانی در خصوص گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌هاى مسلمان رشد کرده است.

,

امام جمعه بوکان در پایان از تلاش و غیرت مردم مسلمان ایران که طی چند روز اخیر کمک های خود را به مردم زلزله زده کرمانشاه فرستادند تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه