اخبار داغ

استاد دانشگاه:

نابودی داعش برنامه های استکبار را به هم ریخت/ تفکر بسیجی سبب شکست داعش در عراق و سوریه شد

نابودی داعش برنامه های استکبار را به هم ریخت/ تفکر بسیجی سبب شکست داعش در عراق و سوریه شد
استاد دانشگاه با اشاره به اقدامات دشمن علیه کشورهای اسلامی گفت: نابودی داعش مایوس شدن استکبار و ناکام شدن برنامه های آنها برای کشورهای اسلامی و خاورمیانه را در پی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعلی میر محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار انقلاب نیوز، با اشاره به شکست داعش و نابودی این گروهک تروریستی اظهار داشت: شکست داعش درس عبرتی برای هم پیمانان این گروهک ترویستی در منطقه و خاورمیانه شد و همچنین سبب  انسجام کشورهای اسلامی و وحدت بخشی کشورهای منطقه می شود.

وی با اشاره به اقدامات دشمن علیه کشورهای اسلامی افزود: نابودی داعش مایوس شدن استکبار و ناکام شدن برنامه های آنها برای کشورهای اسلامی و خاورمیانه را در پی دارد.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: به همت دلارمردان مدافع حرم، حزب الله لبنان، گروه های مبارز عراق و سوریه و فاطمیون و زینبون و جوانان غیور جبهه مقاومت داعش نابود شد و سبب شد طرح هایی که استکبار در سال های زیاد برنامه ریزی کرده بود باشکست روبرو شود.

استاد دانشگاه با اشاره به تاسی نیروهای جبهه مردمی عراق و حشد الشعبی از بسیج جمهوری اسلامی گفت: تجربه گران بهایی که جمهوری اسلامی از سال 57 تا امروز دارد که همان تفکر بسیجیی است داعش را با شکست مواجه کرد.

میر محمد حسینی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری تصریح کرد: اگر بخواهیم اندیشه ای به نتیجه برسد باید در قالب تفکر بسیجی باشد، بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است، تجربه جمهوری اسلامی در عراق و سوریه جاری شد و خودجوشی و نگاه جامعه اسلامی عراق با نگاه جبهه مقاومت سبب اثبات کارآمدی بسیج شد.

وی افزود:در هرجا که همت و کار بسیجی وجود داشته به موفقیت رسیده ایم و این خودجوشی تفکر و نگاه بسیجی سبب شد در مبارزه با تروریست این پیام را به دنیا بدهیم که نگاه ارزشمند بسیج سبب نابودی گروهک تروریستی داعش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه