اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج:

واگذاری 6 دستگاه خودرو زامیاد به مددجویان کمیته امداد سروآباد

واگذاری 6 دستگاه خودرو زامیاد به مددجویان کمیته امداد سروآباد
طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان سروآباد 6 دستگاه سایپا به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سروآباد با همکاری صندوق کارآفرینی امید این شهرستان واگذار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هورامانات، مدیر کمیته اماداد امام خمینی (ره) شهرستان سروآباد در ابتدای این مراسم که با حضور فرماندار سروآباد، معاون سپاه شهرستان، مدیر صندوق کارآفرینی امید شهرستان سروآباد و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد اظهار کرد : با توجه به شعار سال و اهمیت و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به امر اقتصاد مقاومتی کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت های کاری خود را بر ایجاد اشتغال معطوف نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هورامانات,

 

,

کوهسار قاضی زاده افزود : در طول هشت ماهه سالجاری از طریق منابع معرفی شده از سوی دولت و طبق تفاهم نامه این نهاد با صندوق کارآفرینی امید تعداد 6 دستگاه خودروی زامیاد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان واگذار شد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد : از سوی منابع بانکی صندوق کارآفرینی امید در سالجاری با معرفی افراد واجد شرایط و مددجویان کمیته امداد به این صندوق به هر کدام مبلغ 30 میلیون تومان تسهیلات 4 درصد کارمزد با اقساط بازپرداخت 56 ماهه و 4 ماه تنفس پرداخت گردیده است.

,

 

,

مدیر کمیته امداد شهرستان سروآباد بیان کرد : از مبلغ مذکور تاکنون بیش از یک میلیارد و 48 میلیون تومان در قالب 69 طرح اشتغال منابع دریافت نموده ایم از سوی بانک های عامل از جمله صندوق کارآفرینی امید و ... پرداخت شده است

,

 

,

کوهسار قاضی زاده خاطرنشان کرد: از منابع داخلی کمیته امداد نیز در طول سالجاری توانسته ایم مبلغ 548 میلیون تومان جذب نموده و به تعداد 32 طرح اشتغال در زمینه های مختلف برای خانواده های تحت پوشش خود ایجاد استغال نمائیم.

,

 

,

در پایان این مراسم که به همت کمیته امداد امام خمینی شهرستان سروآباد و صندوق کارآفرینی امید این شهرستان برگزار شد تعداد 6 دستگاه خودرو به مددجویان کمیته امداد با حضور فرماندار و مسئولین واگذار شد.

,

واگذاری 6 دستگاه خودرو زامیاد به مددجویان کمیته امداد سروآباد

, واگذاری 6 دستگاه خودرو زامیاد به مددجویان کمیته امداد سروآباد ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه