اخبار داغ

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج؛

مزار شهدای بوکان عطر افشانی شد+تصاویر

مزار شهدای بوکان عطر افشانی شد+تصاویر
به مناسبت هفته بسیج آیین غبار روبی مزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با حضور مسئولان شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین جمعی از دانش آموزان این شهرستان در گلزار شهدای بوکان برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از کانی پرس، آیین غبار روبی مزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام شهدا صبح روز پنجشنبه دوم اذر ماه به مناسبت هفته بسیج در گلزار شهدای بوکان با حضور مسئولان شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین جمعی از دانش آموزان این شهر برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان در این مراسم و طی سخنانی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا گفت: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهدا هستیم .
سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی در ادامه سخنان خود اظهارکرد: بسیج یکی از بزرگترین نعمت های انقلاب است که امروزه توانسته است پیروزی های درخشانی را در همه زمینه ها برای کشور و انقلاب کسب کند.

,
,

وی ادامه داد: بسیج تشکلی است که بر اساس باورها و اعتقادهای مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است و حافظ این انقلاب و اسلام خواهند بود.

,

در پایان مزار ۳۷۰ شهید گلگون کفن بوکانی عطر افشانی شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه