اخبار داغ

خداحافظی رسمی رئیس اداره ارشاد گرگان در شورای اداری شهرستان+تصاویر

خداحافظی رسمی رئیس اداره ارشاد گرگان در شورای اداری شهرستان+تصاویر
حجت الاسلام یعقوب مهدوی، رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان در شورای اداری این شهرستان به صورت رسمی از سمت خود کناره گیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام یعقوب مهدوی صبح امروز در شورای اداری شهرستان گرگان گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد مراکز استان ها در اداره کل ادغام شده است لذا چیزی به عنوان اداره ارشاد گرگان نخواهیم داشت اما کارها طبق روال پیش خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو,

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) خاطرنشان کرد: روزگار دو روز است یک روز برای تو و یک روز علیه تو، اگر روزی برای تو بود بدان که مدیریت و مقام تو یک امانت الهی است و نباید آن را طعمه قرار دهی و اگر روزی چرخش روزگار مطابق میل تو نبود و مقام و منصبی نداشتی از این بابت نباید محزون باشی.

,

mahdavi2

, mahdavi2,

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان ضمن تشکر از همکاری و مساعدت مدیران دیگر دستگاه ها در طول دوره ی مدیریتش، متذکر شد: مدیریت و مسئولیت را امانت بدانیم و در حق امانت خیانت نکنیم.

,

سید عباس حسینی، فرماندار گرگان نیز در سخنانی از زحمات چند ساله حجت الاسلام مهدوی تشکر کرد و افزود: سوز دلی اگر است برای بحث فرهنگ است و امیدوارم ان شاالله اداره کل ارشاد خلا فرهنگی شهرستان را پر کند.

,

mahdavi3

, mahdavi3,

وی تصریح کرد: نبود یک فرد و یک مجموعه دردی ایجاد نمی کند زمانی درد احساس می شود که خلاهای فرهنگی پر نشود، اگر بتوانیم توانمندی یک جامعه را بشناسیم می توانیم خلاها فرهنگی آن را پر کنیم و این انتظاری است که از اداره کل ارشاد اسلامی استان می رود.

,

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام یعقوب مهدوی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

,

mahdavi4

, mahdavi4,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه