اخبار داغ

فرماندار شهرستان بهارستان:

بسیج منحصر به یک نگرش سیاسی خاص نیست/ بسیجیان پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

بسیج منحصر به یک نگرش سیاسی خاص نیست/ بسیجیان پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: نباید بسیج را منحصر به یک نگرش سیاسی یا مکان خاصی دانست، چراکه هرکسی که به منافع کشور و مردم می اندیشد بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به حضور در هفته بسیج و تاثیر بسیجیان در طول تاریخ انقلاب، اذعان داشت: بسیج زیباترین و ماندگارترین صحنه‌های شجاعت و پایمردی ملت مقاوم ایران در راه دفاع از دین و ارزش‌های الهی را آفریده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار , بهارستانه, بهارستانه, با اشاره به حضور در هفته بسیج و تاثیر بسیجیان در طول تاریخ انقلاب، اذعان داشت: بسیج زیباترین و ماندگارترین صحنه‌های شجاعت و پایمردی ملت مقاوم ایران در راه دفاع از دین و ارزش‌های الهی را آفریده است.,
 
,
وی در ادام باتاکید براینکه بسیج یک نهاد مردمی و تاثیرگذار در کشور است، تبیین کرد: بسیج در ابتدا به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) تشکیل و با اقدامات خود سبب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی ایران شده است.

سلیمان‌پور بابیان این امر که بسیجیان جزو گنجینه‌های ارزشمند انقلاب هستند، اظهار داشت: بسیج مستضعفین، مردمی‌ترین نهاد ارزشی و برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد که به عنوان ثمره شیرین انقلاب اسلامی و با درایت و هوشیاری امام خمینی (ره) و بسیجیان شکل گرفت.
,
,
,
 
,
وی همچنین بااشاره به تاثیرات بسیج از زمان شکل‌گیری تا به امروز، تشریح کرد: بسیج با تاثیر گرفتن از اندیشه‌های تابناک و نورانی امام راحل به رشد و بالندگی و کمال رسید و همیشه در سرنوشت‌سازترین صحنه‌های تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی، نقشی کارآمد و تأثیرگذار ایفا کرده است.

فرماندار شهرستان بهارستان همچنین به اینکه بسیج همواره و در هر شرایطی، پشتوانه محکمی برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، اشاره کرد و گفت: اگر خط مشی و تفکر پویا و زنده بسیجی در کشور طنین‌انداز شود، آن‌گاه چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور و نظام در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه می شود.

وی درپایان با تبریک سی و هشتمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به دستور معمارکبیر انقلاب، خاطرنشان کرد: بسیجی یک مفهوم برای یک زمان خاص یا منحصر به یک نگرش و سلیقه سیاسی نیست بلکه هر ایرانی که به منافع ملی، عزت و عظمت کشور می اندیشد، بسیجی به شمار می رود.
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه