اخبار داغ

عضو فراکسیون امید:

«بسیج» تضمین کننده تداوم انقلاب اسلامی است/ پیروزی‌های عراق و سوریه با الگوبرداری از تفکر «بسیج» به دست آمد

«بسیج» تضمین کننده تداوم انقلاب اسلامی است/ پیروزی‌های عراق و سوریه با الگوبرداری از تفکر «بسیج» به دست آمد
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش بسیج در تداوم انقلاب اسلامی تعیین کننده بوده و ای قشر مردمی همیشه در مسیرهای سخت یاور انقلاب بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید گرمابی در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز گفت: نمونه کامل کپی برداری از بسیج گروه حشدالشعبی در کشور عراق است که از بسیج جمهوری اسلامی ایران الگوبرداری کردند و در چند سال اخیر در دفاع از مردم عراق کار خود را به نحو صحیحی انجام دادند و اگر بسیج و سپاه جمهوری اسلامی ایران حشدالشعبی را به شکل منظمی تشکیل نمی دادند قطعا سرنوشت دیگری در جنگ عراق رقم می خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز ,

 

,

وی به حضور مستشاران ایرانی در سوریه نیز اشاره وتصریح کرد: قطعا در قسمت های مختلف با استفاده از تفکر بسجی، پیروزی های اخیر سوریه به دست آمد.

,

 

,

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی به نقش نقش تعیین کننده بسیج در ایجاد و تداوم انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: روزهای انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی(ره) نیروی بسیج تشکیل شد و چنانچه بسیج نبود انقلاب در معرض خطرهای اساسی قرار می گرفت.

,

 

,

گرمابی گفت: بعد از انقلاب اسلامی نیز که زمزمه های مخالفت و ایستادگی در برابر نظام مطرح شد چنانچه بسیج نبود قطعا سرنوشت به طور دیگری رقم می خورد.

,

 

,

وی بیان کرد: در همه گذرگاه های سخت انقلاب چه در زمان جنگ و مبارزه با منافقین و همه مباحثی که از ابتدا برای انقلاب اسلامی بوجود آمد یاور انقلاب و تعیین کننده در مسیرهای سخت انقلاب«بسیج» بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه