اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بجستان:

دشمن ازهر دری ورودپیداکردباشکست مواجه شد/تفکر بسیجی، تفکر بن بست کشن است

دشمن ازهر دری ورودپیداکردباشکست مواجه شد/تفکر بسیجی، تفکر بن بست کشن است
فرمانده سپاه گفت: همه و همه دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این تفکر عظیم بسیجی را نابود سازند ولی از هر دری وارد می‌شوند بی‌فایده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان نیوز،بسرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بجستان در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که در ناحیه سپاه بجستان برگزار شدُ ضمن عرض تسلیت به هم‌وطنانمان در غرب کشور تبریک پیروزی عزیزانمان در سوریه توسط سردار بزرگ سردار سلیمانی و از طرفی شکست داعش اظهار کرد: ما هرچه داریم از این تفکر بسیجی است و حضور شما در این صحنه نشان از آن دارد که همه ما مردم صفت و محکم پشت نظام مقدسمان ایستاده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان نیوز,

 

,

جنیدی عنوان کرد: شکل‌گیری ایجاد بسیج یک نقطه اصل بود و این نقطه خدایی که حضرت امام با دیدی و بینش عمق پیامبرگونه‌ای که داشتند یک معجزه بزرگ را ایجاد کردند که توانست خود را در مقابل دنیا نشان دهد و تمام رؤیاهای کودکانه مورد تغییر گذاشتند.

,

 

,

وی ادامه داد: امروز تفکر بسیجی از برون مرزهای جمهوری اسلامی ایران به غرب آسیا و غرب خاورمیانه انتشاریافته و شک نکنید که نه‌تنها بسیج منطقه‌ای بلکه فرا منطقه‌ای و در آینده نزدیک جهانی خواهد شد.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بجستان اذعان کرد: اگر تفکر بسیجی را در یمن نگاه کنیم عده‌ای از جوانان مومن انقلابی در شمال یمن در مقابل خواست های سنگین و بی‌رحمانه آل سعود که به کشتار هزاران نفر منجر شد مثل شیر ایستادند و انشا الله به‌زودی شاهد پیروزی این عزیزان خواهیم بود.

,

 

,

وی ادامه داد: تفکر بسیجی تفکری بن بست شکن است، و دشمنی های استکبار با این کشور نشان در این روحیه و تفکر بسیجی دارد چون هر مسیری را برای نفوذ انتخاب کردند با سدی به نام بسیج برخورد کردند.

,

 

,

جنیدی در پایان گفت: باید شبانه‌روز به هوش باشیم و درست است که جریان داعش به پایان رسید ولی هرگز دشمن دست از حیله خود بر نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه