اخبار داغ

معاون آموزش متوسطه:

پوشش تحصیلی دختران از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش کُردستان است

پوشش تحصیلی دختران از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش کُردستان است
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان دختر را یکی از اولویتهای کاری آموزش و پرورش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "مهدی نامدار" معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان امروز در جریان بازدید از مدارس ناحیه 2 سنندج و در نشست پایش برنامههای حوزه معاونت آموزش متوسطه گفت: هدف از بازدید مدارس رصد کردن کل فعالیت های مثبت مدارس است و به واسطه این بازدید ها دید مسئولین نسبت به فعالیت های مدارس تغییر خواهد کرد و در نهایت باعث خواهد شد جایگاه استان در خصوص آموزش در کشور ارتقا یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان دختر را یکی از اولویتهای کاری آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار کرد: در هر جامعهایی که نرخ سواد و تحصیلات زنان آن جامعه در سطح بالایی باشد تمامی ارکان جامعه از رشد و پیشرفت و تعالی برخوردار می باشد.

,

 

,

نامدار افزود: استان کردستان در زمینه های علمی و کنکور توانسته است موفقیتهای خوبی کسب کند و در زمینه کنکور از لحاظ تراز علمی ما رتبه ده کشوری را داریم و در المپیاد نانو توانسته ایم در جایگاه چهار کشور بایستیم و همه این موفقیت ها حاصل تلاش جمعی کلیه نیروهای متوسطه می باشد.

,

 

,

معاون متوسطه  آموزش و پرورش کردستان ابراز امیدواری کرد که در آینده باید با حفظ همین همدلی و همبستگی بتوانیم جایگاه استان کردستان را در کشور را ارتقا دهیم و این امر به واسطه نیروهای توانمند و  دلسوزی که باعث شاخص شدن استان در کشور است محقق خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه