اخبار داغ

رئیس مرکز فنی و حرفه ای آران و بیدگل:

دو هزار و ۳۸۰ نفر ساعت خرید خدمات آموزشی/ ایجاد رشته‌های جدید با توجه به زمینه‌های کاریابی آران و بیدگل

دو هزار و ۳۸۰ نفر ساعت خرید خدمات آموزشی/ ایجاد رشته‌های جدید با توجه به زمینه‌های کاریابی آران و بیدگل
رئیس مرکز فنی و حرفه ای آران و بیدگل، گفت: دو هزار و ۳۸۰ نفر ساعت خرید خدمات آموزشی، در مراکز آموزشی خصوصی صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله پورابراهیمی در گفتگو با خطب شکن،  با بیان این که در مراکز آموزشی خصوصی دو هزار و ۳۸۰ نفر ساعت خرید خدمات آموزشی صورت گرفته است تصریح کرد: این آموزش ها با همکاری سایر نهادها، مانند بهزیستی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

رئیس مرکز فنی و حرفه ای آران و بیدگل اضافه کرد: در سرفصل های مرکز آموزش هایی مربوط به افراد تحت پوشش بهزیستی آمده که متناسب با وضعیت آنان، سهولت کمتری دارد.

,

وی با اشاره به اضافه شدن رشته های مربوط به نصب و سیم کشی برق، نصب دزدگیر و دوربین مداربسته، آموزش سرویس کولرهای آبی در مرکز آران و بیدگل اظهار کرد: این رشته ها با توجه به پیش بینی زمینه اشتغال مناسب آن در شهرستان ایجاد شد.

,

پورابراهیمی گفت: تعمیر موتورسیکلت، مدارهای پایه و پوشش و عیب یابی برق از دیگر رشته های آموزشی مرکز در زمینه فنی و برق است.

,

رئیس مرکز فنی و حرفه ای با بیان این که رشته های مختلف صنایع دستی نیز در این مرکز آموزش داده می شود اضافه کرد: گزینش استاد در واحدهای صنفی با بررسی مدارک فنی مورد تایید و دوره های آموزشی در شورای شهرستان صورت می گیرد، متقاضیان تدریس در این دوره ها باید از ۲۰۰ امتیاز ارزیابی ۱۸۰ امتیاز را کسب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه