اخبار داغ

فرمانده سپاه کارون تشریح کرد:

جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان کارون/ 75 برنامه محوری در کارون اجرا می شود

جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان کارون/ 75 برنامه محوری در کارون اجرا می شود
سرگرد بختیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان کارون را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز: سرگرد بختیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در گفتگو با خبرنگار کارون نیوز با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان گفت: امروز بسیج نقش بسیار مهمی در پیروزی مقاومت داشت و هدف از برگزاری برنامه های بسیج در هفته بسیج زنده نگهداشتن یاد و خاطره بسیجیان زمان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارون نیوز,

وی افزود: ما امروزه مشکلات اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی داریم و امروزه در عرصه اقتصاد مقاومتی اشتغال جوانان،محرومیت زدایی و همه اینها روحیه جهادی می طلبد که همه این مشکلات را می توانیم با روحیه جهادی حل کنیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون عنوان کرد: روحیه بسیجی اگر در مسئولی باشد می تواند منشاء خیلی از برکات باشد و گره خیلی از مشکلات ما را حل می کند و امروز مهمترین چیز کلام مقام معظم رهبری است که می فرمایند ما باید مشکلات اقتصادی کشورمان را حل کنیم و با روحیه جهادی و بسیجی می توان آن را حل کرد.

,

وی به برنامه های بسیج در شهرستان کارون اشاره کرد و گفت: بیش از 75 برنامه محلی در روستاها و شهر را داریم که برنامه محوری در 5 آذر روز شکوه مقاومت است و در مصلای نماز جمعه با حضور هزاران بسیجی برگزار خواهد شد.

,

سرگرد بختیاری گفت: در هفته بسیج افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در روستای سویسه انجام شد و پروژه های دیگری که در راستای محرومیت زدایی آماده بهره برداری هستند و در این هفته افتتاح می شوند.

,

وی ادامه داد: درمانگاه سویسه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال کاملا بازسازی شد و به بهره برداری رسید و بیش از 4 خانه عالم و 5 خانه محروم امسال ساخته شد و آماده بهره برداری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه