اخبار داغ

تحولات منطقه ای؛

آغاز عملیات پاک‌سازی آخرین پایگاه داعش در عراق+عکس

آغاز عملیات پاک‌سازی آخرین پایگاه داعش در عراق+عکس
نیروهای عراقی از صبح امروز عملیات پاک‌سازی آخرین پایگاه گروه تروریستی، تکفیری داعش در مناطق مرکزی و غرب این کشور را آغاز کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ نیروهای بسیج مردمی عراق با کمک نیروهای پلیس فدرال و با پشتیبانی نیروی هوایی، از صبح امروز عملیات بزرگی را در مناطق مرکزی و غربی عراق باهدف پاک‌سازی آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نیروهای عراق عملیات خود را از سه محور شامل «شمال استان الانبار؛ شمال غرب استان صلاح‌الدین، غرب و جنوب استان نینوا» آغاز کردند.

,

نیروهای عراقی از محور جنوبی استان نینوا در چند ساعت گذشته موفق شدند با حمله گسترده خود علیه مواضع تروریست‌های داعش، روستاهای «عبدالله فرجی، سیاح الذیب، صبیحه، علی المانع و …» را به‌طور کامل آزاد کردند.

,

نیروها در این عملیات موفق شدند ده‌ها تروریست داعش را کشته و زخمی کنند و باقی تروریست‌ها را به مناطق جنوبی استان فراری دهند.

, ,
 
,
 
,

از محور شمال غربی استان صلاح‌الدین خبر می‌رسد، نیروهای مشترک عراقی توانستند در حمله غافلگیرانه علیه مواضع تروریست‌های داعش در اطراف شهر راهبردی «بیجی»، منطقه «المالحه» را آزاد کردند و چند خودروی انتحاری وابسته به تروریست‌ها را نیز منهدم کردند.

,

به گفته منابع میدانی، عملیات پاک‌سازی مناطق در استان همچنان ادامه دارد و نیروهای عراقی قرار است منطقه را طی چند مرحله به‌طور کامل آزاد کنند.

,

تروریست‌های داعش در حال حاضر، 26 هزار کیلومترمربع از استان‌های الانبار، صلاح‌الدین و نینوا را همچنان تحت اشغال خود دارند.

, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه