اخبار داغ

جلسه شورای آموزش و پرورش کهگیلویه:

آموزش و پرورش را باید همه نهاد ها یاری کنند/لزوم داشتن بصیرت سیاسی دانش آموزان در مقابل فتنه های دشمنان

آموزش و پرورش را باید همه نهاد ها یاری کنند/لزوم داشتن بصیرت سیاسی دانش آموزان در مقابل فتنه های دشمنان
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دانش آموزان ما باید بصریت سیاسی داشته باشند تا فریب دشمن را نخورند افزود : چون آینده کشور به آموزش وپرورش وابسته است باید در همه ی زمینه ها کمک شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه، جلسه شورای اموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه پیش از ظهر امروز به ریاست فرماندار شهرستان وبا حضور اعضا در فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه,

سید لطف الله فروزان مدیر اموزش وپرورش دهدشت در آغاز این جلسه با تبریک هفته بسیج و نابودی شجره ی خبیثه داعش به ملت ورهبری انقلاب گزارشی از روند کار های آموزش و پرورش کهگیلویه ارائه کرد.

,

اسفندیار برخه شهردار دهدشت در این جلسه گفت : با توجه به مشکلات فراوان شهرداری دهدشت در بحث اعتبارات ، مشکلات آموزش وپرورش باید اولویت بندی شوند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های ممکن نسبت به حل انها اقدام کنیم.

,

برخه پیرامون اخذ عوارض آموزشی گفت : همه ی اماکن دولتی وغیر دولتی که ساخته می شوند مطابق قانون باید عوارض آموزشی آنها پرداخت شود.

,

دهدشت

, دهدشت,

علی پوزش فرماندار کهگیلویه پیرامون این موضوع گفت: بهتر است آموزش وپرورش یک نفر را به عنوان رابط بین خود وشهرداری مشخص کند تا ایجاد ارتباط آسان تر شود.

,

سرهنگ پور بهشت جانشین سپاه ناحیه دهدشت در این جلسه با تبریک هفته بسیج و نابودی کامل گروه تروریستی داعش گفت: سازمان بسیج دانش آموزی در همه ی کشور فعال است که کمیته برنامه ریزی آن در وزارت،ادارات کل و شهرستان ها به شکل مستمر وفعال مشغول به کار هستند.

,

وی افزود: برگزاری چهار یادواره شهدای دانش آموز درمدارسی که شهدا مشغول تحصیل بودند ،برگزاری مسابقان ورزشی،برگزاری نشست های بصیرت افزایی،اعزام ۶۲۰دانش آموز پسر و ۱۲۰دانش آموز دختر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی و برگزاری نمایشگاه در مورد مواد مخدر از جمله برنامه هایی است که برگزار خواهد شد.

,

حجه الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت ضمن گرامی  داشت هفته بسیج و با تبریک نابودی شجره ی خبیثه داعش به دست رزمندگان جبهه مقاومت که این غده کثیف را از کشورهای اسلامی پاک کردند گفت : آموزش وپرورش را باید همه ی نهاد ها وادارات یاری کنند.

,

دهدشت

, دهدشت,

حسینی افزود : باید نسبت به جوانان کارهای خوب فرهنگی انجام شود تا در میان امواج پرتلاطم دشمن به خطر نیفتند.

,

امام جمعه دهدشت  با بیان اینکه دانش آموزان ما باید بصریت سیاسی داشته باشند تا فریب دشمن را نخورد افزود : آموزش وپرورش چون آینده همه ی ما و کشور ما به آن وابسته است باید در همه ی زمینه ها کمک شود.

,

حسینی ادامه داد: اگر آینده خوب می خواهیم باید به آموزش وپرورش بیشتر اهمیت دهیم.

,

وی در پایان ودر مورد جشن تکلیف در مصلی دهدشت گفت : باید دانش آموزان را نسبت به این موضوع آگاه کنیم و بدانیم که نسبت به جشن تکلیف پسران نیز حساس باشیم که رها کردن آنها خطای بزرگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه