اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی ملایر:

صنعت مبل و منبت توسط بسیج سازندگی ملایر حمایت می‌شود

صنعت مبل و منبت توسط  بسیج سازندگی ملایر حمایت می‌شود
مسئول بسیج سازندگی ملایر گفت: تبدیل‌شدن ملایر به قطب صنعت مبل و منبت از اهداف اصلی بسیج سازندگی ملایر بوده تا بتوان تسهیلات در اختیار افراد شاغل در این صنعت پرداخت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهم‌ترین اقدامات بسیج سازندگی ملایر اظهار داشت: محرومیت‌زدایی یکی از اهداف اصلی ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی افزود: در همین راستا با شناسایی یکی از خانواده‌های محروم در یک از بخش‌های ملایر مبلغ 100 میلیون ریال برای تهیه جهاز اهدا شد.

,

مسئول بسیج سازندگی ملایر گفت: ساماندهی گلزار شهدای اسلامشهر آق گل و لایروبی نهر آب این شهر از دیگر پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

,

وی توجه به اقتصاد مقاومتی و شناسایی  و معرفی افراد برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از اهداف بیان کرد و گفت: در همین راستا مبلغ 350 میلیون ریال تسهیلات به بسیجیان در راستای طرح‌های آبزیان، گیاهان دارویی و دام‌پروری پرداخت‌شده است.

,

سیاوشی گفت: بسیج سازندگی ملایر قطب صنایع تبدیلی فرآورده‌های انگور بوده و 105 میلیون تومان در راستای این صنایع تسهیلات پرداخت‌شده است.

,

وی افزود: این تسهیلات به افراد واجد شرایط که دارای برند و مجوزهای بهداشتی در فرآورده‌های انگور باشند پرداخت می‌شود.

,

مسئول بسیج سازندگی ملایر بیان کرد: تبدیل‌شدن ملایر به قطب صنعت مبل و منبت از اهداف اصلی بسیج سازندگی ملایر بوده تا بتوان تسهیلات در اختیار افراد شاغل در این صنعت پرداخت کرد.

,

وی به فعالیت بیش از 8 هزار نفر در بخش مبل و منبت ملایر اشاره و بیان کرد:برای حمایت هر چه بیشتر از این صنعت ما به دنبال این هدف هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه