اخبار داغ

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی:

شکست داعش حاصل پیروی نیروهای مقاومت از فرامین الهی است/ بسیج یعنی داشتن روحیه تعاون و عمل به دستورات قرآنی

شکست داعش حاصل پیروی نیروهای مقاومت از فرامین الهی است/ بسیج یعنی داشتن روحیه تعاون و عمل به دستورات قرآنی
مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی شکست داعش را حاصل پیروی نیروهای انقلابی مقاومت از فرامین الهی دانست و بسیج را روحیه تعاون، همکاری و عمل به دستورات قرآنی خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  محمد حسن جوادی صبح امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای ارومیه، علت شکست داعش راحاصل و نتیجه ی طبعیت از فرامین کتاب الهی دانست و گفت: این پیروزی شکوهمند را قرآن برای مسلمانان به ارمغان آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، پیدایش نیروهای مقاومت به نام زینبیون، فاطمیون و حیدریون را مرهون تلاش های بینان گذار جمهوری اسلامی دانست و افزود: از اهداف انقلاب اسلامی بنیان گذاری تمدن عظیم جمهوری اسلامی است.

,

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی، بسیج را روحیه ی تعاون همکاری و عمل به دستورات قرآن خواند و ادامه داد: تمام کسانی که درراه برقراری تمدن نوین اسلامی در تلاش هستند بسیجی بوده واز روحیات و شدت و ضعف های مختلفی برخوردار هستند.

,

جوادی، سخنان بسیج را همان دستورات قرآنی بیان کرده وتاکید کرد: با عمل به دستورات الهی و آیات قرآن کریم بسیج در تمام زمینه ها پیروز و موفق عمل کرده است.

,

وی، تمدن جمهوری اسلامی را دارای دو جهت خواند وبیان کرد: یک وجهه نرم افزاری و وجهه دیگر تمدن جهموری اسلامی سخت افزاری بودن آن است.

,

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی، با اشاره به وجهه نرم افزاری تمدن جمهوری اسلامی گفت: این وجهه شامل افکار تفکر، اندیشه های وسبک زندگی اسلامی است.

,

جوادی، در ادامه افزود: اما از لحاظ سخت افزاری باید به پیروزی های عظیم و نیروهای قدرتمند اشاره کرد که نشان دهنده ابزار و قدرت و قابلیت های فراوان است.

,

وی، گفت: افراد با روش های مختلف در تلاش و تکاپو هستند تا روز به روز بر قدرت جمهوری اسلامی افزوده و نقض و مشکلات مختلف برطرف شده و ابزار و اسباب مختلف نیروها در زمینه های مختلف تامین و تویت شود.

,

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی، با تاکید بر حفظ سمت سو های اصلی و اهداف واقعی خود تا بتواند وحدت و روحیه ی انقلابی را در تشکل ها، سازمان ها و در بین آحاد مردم تقویت کرده و زنده نگه دارند.

,

جوادی، خاطر نشان کرد: بسیج متشکل از تفکرات ناب دینی و قرآنی است که می تواند زیر ساخت تمدن اسلامی باشد و تمامی بسیجیان باید در جهت تقویت سبک زندگی اسلامی واقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند تا از نظر قانون گریزی و وجدان کاری با مشکل مواجه نشویم.

,

وی، تاکید کرد: تمام آحاد جامعه باید در جهت تحقق آرمان های دینی و الهی تلاش کرده و به وظایف و تکالیف خود در جهت رفع نواقص تمدن اسلامی همت داشته و سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی رهبری و مقدم شود تا نظام مقدس اسلامی تحقق یابد.

,

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی، در پایان از آمادگی بسیج در تمامی زمینه به نحوی مطلب خبر داد و گفت: دشمنان با تفکر بسیجی و انقلابی بودن آن مخالفت می کنند چا که تمام محاسبات دشمن و نقشه های آنان با تفکرات بسیجی نقش برآب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه