اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه کربلا:

امروز دشمن به‌صورت زیرپوستی کار می‌کند

امروز دشمن به‌صورت زیرپوستی کار می‌کند
جانشین فرماندهی سپاه کربلا با بیان اینکه امروز دشمن به‌صورت زیرپوستی و نامحسوس در خانه‌ها، کوچه‌ها و خیابان‌های ما دارد کار می‌کند، گفت: همه‌ی پیشرفت‌ها را مدیون دینمان هستیم. دین اسلام به ما اعتمادبه‌نفس داد و تمام این توفیقات را برای ما ایجاد کرد به همین دلیل امروز دشمن می‌خواهد دین‌زدایی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تنکابن24، سرهنگ حسین محمدرضایی در یادواره‌ی شهدای ورزشکار شهرستان تنکابن اظهار کرد: با توجه به اینکه ما در یک جامعه انقلابی زندگی می‌کنیم؛ این انتظار است که در این جامعه، انقلابی نیز رفتار کنیم. همه عزمت و استقلال انقلاب با کمک همه مردم کسب‌شده و در ادامه مسیر نیز همگی باید همکاری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنکابن24,

وی با بیان اینکه به هر فردی نمی‌توان انقلابی گفت بلکه باید دارای مشخصات و ویژگی‌های خاص باشد، گفت: یکی از مؤلفه‌ها و مشخصات فرد انقلابی داشتن غیرت است. غیرت یعنی اینکه انسان نسبت به اموری که مقدس، محبوب و باارزش است حساس باشد و زمانی که این مقدسات در معرض تهدید و تعرض قرار گرفت، حساسیتش را نشان دهد.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا ادامه داد: یکی از اقسام غیرت، غیرت ملی است یعنی انسان نسبت به ملت و جامعه خودش، غیرت داشته باشد و نسبت به ارزش‌ها، افتخارات ملت خودش و پشتوانه‌های فرهنگی و تمدنی کشورش بی‌تفاوت نباشد و از مواضع آن‌ها با جان، مال و دل خودش دفاع بکند.

این مسئول با تأکید بر اینکه غیرت ملی با ملی‌گرایی کاملاً متفاوت است، متذکر شد: ملی‌گرایی یعنی انسان صرفاً فقط نسبت به داشته‌های خودش تعصب داشته باشد اما نسبت به اعتقادات و ارزش‌های ملت‌های دیگر حساس نباشد.

سرهنگ رضایی غیرت ملی را محدود به مسائل نظامی و میدان جنگ ندانست و یادآور شد: هر کس برای پیشرفت و تعالی کشورش تلاش کند، فرد باغیرتی است.

وی با بیان اینکه استراتژی امروز دشمن ترویج فساد، فحشا و منکرات در جامعه ما است، عنوان کرد: می‌خواهند خودِ مردم با دست خودشان این نظام، انقلاب و استقلالش را متلاشی کنند.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نقش ورزشکاران در سلامت جسم و روح جامعه، بیان کرد: کمک به سلامت جامعه یعنی نهایت علاقه‌مندی به مملکت و آب‌وخاکمان.

این مسئول همچنین با اشاره به رشادت‌های دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: ما در دوران دفاع مقدس توانستیم انقلابمان را به دنیا صادر کنیم و امروز در جهان می‌درخشیم و به ایرانی بودنمان می‌بالیم.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه امروز نظام سلطه از همه داشته‌ها و ظرفیت‌های خود بر علیه ما استفاده می‌کند، تصریح کرد: امروز دشمن به‌صورت زیرپوستی و نامحسوس در خانه‌ها، کوچه‌ها و خیابان‌های ما دارد کار می‌کند.

وی در ادامه سطوح دیگری از غیرت را نام برد ازجمله غیرت نسبت به خانواده که مقدس‌ترین نهاد است و غیرت نسبت به دین و اعتقادات که بالاترین سطح غیرت است.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا با اشاره به اینکه امروز دشمن می‌خواهد دین‌زدایی کند، گفت: همه‌ی پیشرفت‌ها را مدیون دینمان هستیم. دین اسلام به ما اعتمادبه‌نفس داد و تمام این توفیقات را برای ما ایجاد کرد به همین دلیل امروز دشمن می‌خواهد دین‌زدایی کند.

این مسئول در پایان تلاش دشمن را برای پاک کردن متن جامعه از دین عنوان کرد و گفت: اگر دشمن دین را از ما بگیرد، ما را خلع سلاح کرده و هرگز اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه