اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج:

جهادگران سلامت در روستای محروم ماهنشان خدمات ارائه دادند/مناسبت ها بهانه ای برای دستگیری از مناطق محروم +تصاویر

جهادگران سلامت در روستای محروم ماهنشان خدمات ارائه دادند/مناسبت ها بهانه ای برای دستگیری از مناطق محروم +تصاویر
جهادگران سلامت برای ویزیت رایگان و معاینه بیماران به دورترین روستای تازه کند از توابع ماهنشان آمدند و به مراجعین این روستا در طول یک روز خدمات پزشکی ارائه دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شمیم ماهنشان،مردم دورترین روستاهای ماهنشان که به لحاظ بهداشت و درمان جزو محرومترین مناطق استان محسوب می شوند، پیوسته نیاز به حضور تیم پزشکی و درمانی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی  دارند، چرا که آنها به علت هزینه های بالا، فاصله و صعب العبور بودن محورها، عدم توانایی مالی مردم به مرکز شهر نه چرا که مرکز شهر خود، همچنان از حضور  پزشکان متخصص محروم است بلکه به استان باید مراجعه کنند و این برای مردم این مناطق چندان امکان ندارد خصوصا زمان های فصل زمستان که در این محورهای کوهستانی رفت و آمد معضلی برای روستا نشینیان خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان،,

هر از گاهی به مناسبت های مختلف که این بار به مناسبت هفته بسیج ، بسیج کارمندی ماهنشان تیم پزشکی را هماهنگ کرده و در قالب جهادگران سلامت به روستای تازه کند اعزام کرد، فرصتی می شود تا مردم بتوانند برای رمان های حداقل جزیی به آنها مراجعه کنند و داروهایی که تجویز می شود رایگان دریافت کنند.

,

تیم پزشکی که در این روستا مستقر شدند برای ۶۰ نفر ویزیت رایگان و معاینه بیماران را انجام دادند.

,

مردم مناطق دور از تیم پزشکی استقبال کرده و فرصتی مناسب می دانند تا بیماری یا مشکل خود را پیگیری کنند.

,

قشر محرومی که در مناطق دور افتاده  زندگی می‌کنند از آنجا که افرادی مومن و معتقد هستند و در همه مواقع حساس و مهم انقلاب همیشه در صحنه بوده‌اند به گردن همه ما حق دارند. بنابراین هر کس به هر نوعی که می‌تواند باید به این افراد کمک کند و آن‌ها را تحت حمایت قرار دهد، با توجه به شرایط بد اقتصادی و بالا بودن هزینه‌های درمانی در کشور و از طرفی نیاز مردم مناطق محروم به دریافت خدمات پزشکی رایگان، به نظر می‌رسد پزشکان و مراکز درمانی و همه کسانی که در حوزه سلامت و بهداشت فعالیت می‌کنند اگر بخشی از خدمات خود را معطوف به این افراد کنند از اجر اخروی بسیاری برخوردار خواهند شد.

,

با توجه به شرایط بهداشتی و درمانی شهرستان ماهنشان خدمات طرح تحول سلامت همچنان پشت کوههای ماهنشان مانده و به لحاظ نیروی انسانی و … به این شهرستان نرسیده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه