اخبار داغ

روز گذشته انجام شد:

از قتل جوان ولاغوزی با پیچ گوشتی تا اجرای حکم قصاص قاتل در زندان

از قتل جوان ولاغوزی با پیچ گوشتی تا اجرای حکم قصاص قاتل در زندان
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی از اجرای حکم قصاص قاتل جوان ولاغوزی در زندان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ اسفندماه سال 93 خبری ناراحت کننده ای با عنوان “قتل جوان ولاغوزی با پیچ گوشتی/دستگیری قاتل شرور و فراری در یکی از روستاهای کردکوی“ در پایگاه خبری تحلیلی رادکانا منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا, قتل جوان ولاغوزی با پیچ گوشتی/دستگیری قاتل شرور و فراری در یکی از روستاهای کردکوی,

سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی وقت کردکوی در این خبر به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت.

,

مشروح خبر در اسفندماه 93 بدین شرح است:

,

سرهنگ محمود علی فر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار رادکانا در تشریح این خبر گفت: در پی انتقال یک جوان 23 ساله به بیمارستان امیرالمومنین (ع) کردکوی که در جریان یک درگیری از ناحیه سر به شدت مجروح شده بود، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران این انتظامی قرار گرفت.

,

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و گزارش بیمارستان در خصوص نامساعد بودن وضعیت جسمانی مجروح و انتقال وی به یکی از بیمارستان های گرگان، مأموران تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: اکیپ ویژه ای متشکل از پلیس آگاهی و کلانتری مرکز شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی فرد ضارب را که پس از حادثه از محل زندگی اش متواری شده بود را شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی وی را در یکی از روستاهای حومه شهرستان دستگیر کردند.

,

سرهنگ علی فر افزود: برابر گزارشات بیمارستان، فرد مجروح پس از چهار روز از وقوع حادثه که در حالت کما نیز بسر می برد، بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان گرگان فوت کرد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی تصریح کرد: براساس تحقیقات بعمل آمده از قاتل مشخص شد قاتل با پیچ گوشتی یک ضربه به سر مقتول وارد کرده که باعث مجروح شدن مقتول و مرگ وی گردیده است.

,

این مقام انتطامی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد انگیزه درگیری طرفین، سرقت اموال توسط قاتل بوده است.

,

وی در پایان یادآور شد: قاتل از مخلان نظم و امنیت عمومی بوده که ضرب و جرح عمدی، سرقت و اعتیاد به شیشه نیز از دیگر اتهامات این فرد است که پس از تکمیل شدن پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

,

و اما اجرای حکم قصاص قانل جوان ولاغوزی:

,

, ,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی از اجرای حکم قصاص قاتل جوان ولاغوزی در زندان خبر داد.

,

محمدصادق اسماعیل زاده در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت: در اسفند ماه سال 93 بین دو نفر در محله ولاغوز شهرستان کردکوی درگیری و نزاع رخ می دهد که در اثر این درگیری یکی از طرفین دعوا با پیچ گوشتی بر سر طرف دیگر دعوا می کوبد که منجر به قتل وی می شود.

,

وی افزود: پرونده بعد از انجام تحقیقات و رسیدگی لازم با صدور کیفرخواست از سوی این دادستانی به دادگاه کیفری استان ارسال که آن دادگاه اقدام به صدور رأی قصاص متهم صادر کرد.

,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی اظهار داشت: بعد از تأیید رأی در دیوان عالی کشور و انجام مراحل تشریفات مربوط به اجرای حکم قصاص در پی تقاضای اولیاء دم، حکم قصاص نفس در محل زندان اجرا شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه