اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباید به فراموشی سپرده شود

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباید به فراموشی سپرده شود
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: یکی از شاخصه های فرهنگ و ایثار کمال بخشی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، بمناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج مراسم غباروبی و گلباران شهدای شهرستان طارم با حضور مسئولین ادارات شهرستان طارم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

حجت الإسلام عباس رجبی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج تقارن این هفته را با نابودی گروه تکفیری داعش به فال نیک گرفت و خدمت ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

,

وی خاطرنشان کرد: علت اینکه به عده ای شهید گفته می شود اینست که در حین شهادت این افراد فرشتگان الهی در صحنه حاضرند و به این جانباختگی شهادت می دهند.

,

گفتنی است شهیدی که جان خود را در طبغ اخلاص می گذارد و تقدیم ذات مقدس احدیت می کند خدا و رسولش به بهشتی بودن این شخص گواهی می دهند بنابراین شهدا حاضر و ناظر به اعمال ما هستند و در محضر حق تعالی روزی داده می شوند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم یکی از شاخصه های فرهنگ و ایثار را کمال بخشی دانست و افزود: اولین شخصیتی که به جامعه حیات و کمال بخشید وجود نازنین حضرت امام حسین(ع) بود که با این حرکت خود مردم را بسوی عاقبت بخیری و حیات الهی سوق داد.

,

رجبی تصریح کرد: شهید محسن حججی یکی از نمونه های بارز کمال بخشی به جامعه بود آنقدر محبوب خدا بود که حق تعالی این شهید را خریداری و خواسته هایش را اجابت کرد.

,

وی اظهار داشت: اولین خواسته شهید حججی این بود که در جوانی مثل حضرت علی اکبر شهید شود، بدنش در راه حق قطعه قطعه شود و همانند مولایش امام حسین(ع) بی سر از این دنیا برود که با اراده حق تعالی هر سه خواسته این شهید والا مقام محقق شد.

,

DSCF5292

, DSCF5292, DSCF5292,

DSCF5271

, DSCF5271, DSCF5271,

DSCF5286

, DSCF5286, DSCF5286,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه