اخبار داغ

مدیرکمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان سوادکوه خبر داد

افتتاح ۱۲ واحد ساختمانی احداث شده برای مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) سوادکوه

افتتاح ۱۲ واحد ساختمانی احداث شده برای مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) سوادکوه
مدیرکمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان سوادکوه از افتتاح ۱۲ واحد ساختمانی احداث شده برای مددجویان در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سوادکوه آنلاین، محمود ضیا‌سراجی در حاشیه افتتاح خانه محرومان با تبریک حلول ماه ربیع اول و هفته بسیج و تسلیت به مناسبت زلزله در غرب‌کشور اظهار کرد: ۱۲ واحد ساختمانی سال ۱۳۹۵ برای مددجویان در نظر گرفته شده است که آخرین واحد ساختمانی مورد نظر در هفته بسیج افتتاح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سوادکوه آنلاین,

وی با تقدیر از ناحیه مقاومت و بسیج سازندگی و کانون نیکوکاری شهرستان سوادکوه افزود: ساخت خانه‌های مددجویان با رعایت اصول فنی و با مشارکت ناحیه مقاومت و بسیج سازندگی و کانون نیکوکاری و کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان سوادکوه صورت گرفته است.

مدیرکمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان سوادکوه با بیان اینکه کمیته امداد ۱۵ میلیون تومان برای ساخت خانه‌های مسکن محرومان هزینه کرده است و حدود ۵۰ میلیون تومان برای ساخت واحدهای ساختمانی هزینه شد، گفت: سه ساختمان برای مددجویان در هفته بسیج امسال با ۱۸۰ متر مربع فضا برای سه خانواده با اعتبار ۱۲۴ میلیون تومان احداث شده است.

ضیا‌سراجی در پایان با بیان اینکه برای سال 1396 نیز تعداد 20 واحد ساختمانی برای مددجویان با همکاری بسیج سازندگی سپاه سوادکوه و مرکز نیکوکاری و مدد‎جویان شهرستان ساخته می‌شود، گفت: هفت واحد ساختمانی مددجویان آماده است.
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه