اخبار داغ

عضوشورای اسلامی شهراهرم:

انتخابات هیات رئیسه شورای تنگستان برگزار شد

انتخابات هیات رئیسه شورای تنگستان برگزار شد
عضو شورای اسلامی شهر اهرم گفت: در جلسه مذکور هیچ گونه تنشی صورت نگرفته است و جلسه بر اساس روال قانونی خود برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، امین ماندگار رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اهرم در جلسه این شورا گفت: اگر چه شاهد تسریع در روند اجرایی پروژه های عمرانی در سطح شهر می باشیم، اما ضروری است کارشناسان عمرانی شهرداری دقت و نظارت بیشتری بر انجام این پروژه ها توسط پیمانکاران داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

وی اظهار کرد: باید کیفیت کارها بر کمیت و اصرار بر اتمام پروژه ها در مدت زمان اندک اولویت داشته باشد تا در آینده شاهد تخریب این پروژه ها و نارضایتی مردم نباشیم.

,

ماندگار افزود: پیمانکار پروژه پیاده روهای کوی و خیابان های شهر اصول مهندسی را با دقت بیشتری اعمال کنند.

,

این عضو شورای اسلامی شهر اهرم همچنین به مساله انتخابات هیات رئیسه شورای تنگستان اشاره کرد و اظهار داشت: علی رغم برخی ادعاهای صورت گرفته در جلسه مذکور هیچ گونه تنشی صورت نگرفته و جلسه با مدیریت فرماندار شهرستان و با حضور معاونین وی بر اساس روال قانونی خود برگزار شد.

,

وی در ادامه گفت: انتخاب من به عنوان نماینده شورای شهر اهرم در شورای شهرستان با نظر موافق تمامی اعضای محترم این شورا صورت گرفتته است.

,

امین ماندگار خاطرنشان کرد: همه اعضاء می بایست خود را نماینده تمامی مردم تنگستان بدانند و در راستای توسعه شهرستان و بدون توجه به عناوین تلاش کنند تا انشاالله شاهد رشد و هم افزایی هر چه بیشتر در میان دیارمان باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه