اخبار داغ

امام جمعه طارم:

مقوله حفظ قرآن یک توفیق و هدیه الهی است/ امروزه جدایی از قرآن عامل گمراهی بیشتر مردم است

مقوله حفظ قرآن یک توفیق و هدیه الهی است/ امروزه جدایی از قرآن عامل گمراهی بیشتر مردم است
امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به اهمیت حفظ قرآن کریم گفت: هر انسانی در مسیر قرآن گام بردارد قطعا خداوند و ملائک به او کمک خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، همزمان با هفته مبارک بسیج همایش حافظان قرآن کریم با حضور حجت الإسلام محمد صادقی پور امام جمعه شهرستان طارم ، مربیان و حافظان قرآن کریم و کارکنان سپاه ناحیه طارم در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

حجت الإسلام محمد صادقی پور در این همایش ضمن تبریک و گرامیداشت هفته پر افتخار بسیج اظهار داشت: قرآن دریاست و دریا عجایب متعددی دارد گفتنی است افرادی هستند که با توجه به توان و ظرفیت خود از دریا گنج بدست آورده و عده ای دیگر غرق دریا می شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: محال است در خانه ای بویی از قرآن نباشد ولی کودک آن خانه حافظ کل قرآن باشد حتما تشویق پدر و زحمات مادر در این شرایط کارساز است.

,

امام جمعه طارم یادآور شد: قرآن و اهل بیت(ع) دو چیز گرانبهایی هستند که پیامبر گرامی اسلام در روز عید غدیر در میان امت خویش به امانت گذاشت و فرمود: هرکس به این دو عامل تمسک جوید هرگز گمراه نخواهد شد.

,

صادقی پور مقوله حفظ قرآن را یک توفیق و هدیه الهی دانست و افزود: امروزه جدایی از قرآن عامل گمراهی بیشتر مردم است بنابراین هر انسانی در مسیر قرآن گام بردارد قطعا خداوند و ملائک به او کمک خواهند کرد.

,

حجت الإسلام مهدی مرادخانی در این مراسم با اشاره به نقش شفاعت کننده قرآن در زندگی انسانها گفت: قرآن شفاعت کننده ای است که شفاعتش در روز قیامت مورد قبول درگاه حق واقع می شود و انسانهایی که اهل تدبر، حفظ و عمل به آن باشند شفاعت خواهد کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: پرورش حافظان قرآن در سطح شهرستان طارم از ثمرات و برکات برگزاری حلقات صالحین است که در این زمینه بیشتر ادارات خصوصا سپاه ناحیه طارم حمایت های ویژه ای داشته است.

,

امام جمعه موقت طارم تصریح کرد: هرکس با قرآن مأنوس باشد هدایت و نور را در وجود خود احساس می کند گفتنی است خداوند متعال هم به کسی که در این زمینه فعالیت نماید پاداش ویژه ای خواهد بخشید.

,

حجت الإسلام مرادخانی افزود: در روایت آمده است در روستایی که حافظ کل قرآن باشد خداوند نظر خاصی به آن روستا خواهد داشت که خیر و برکت نازل کرده و بلاها را دور خواهد ساخت.

,

گفتنی است تقدیر از مربیان و حافظان قرآن کریم از دیگر برنامه های قابل اجرا در این مراسم معنوی بود.

,

DSCF5299

, DSCF5299, DSCF5299,

DSCF5294

, DSCF5294, DSCF5294,

DSCF5297

, DSCF5297, DSCF5297,

DSCF5298

, DSCF5298, DSCF5298,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه