اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

اعطای تسهیلات نامحدود به متقاضیان پرورش ماهی در قفس و گلخانه در مازندران

اعطای تسهیلات نامحدود به متقاضیان پرورش ماهی در قفس و گلخانه در مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تسهیلات پرورش ماهی در قفس و احداث گلخانه از اولویت‌های اصلی است که اعطای آن از منابع صندوق توسعه ملی بدون محدودیت به متقاضیان پرداخت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا دلاور حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه پرورش ماهی در قفس از ظرفیت‌های خوب در غرب استان است، اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال باید فعالیت‌های توسعه‌ای دریا محور به‌صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
وی گردشگری دریایی را یکی از فعالیت‌های بسیار مهم در ایجاد اشتغال و درآمد اقتصادی برشمرد و افزود: مزیت‌های پرورش ماهی در قفس در غرب استان بیشتر از شرق مازندران نمود دارد، چراکه دمای آب کمتر و عمق بیشتری دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه پرورش ماهی در قفس از طرح‌های بسیار مهمی است که وزارت جهاد کشاورزی تأکید ویژه‌ای نسبت به اجرای آن دارد، خاطرنشان کرد: تسهیلات پرورش ماهی در قفس و احداث گلخانه از اولویت‌های اصلی است که اعطای آن از منابع صندوق توسعه ملی بدون محدودیت به متقاضیان پرداخت می‌شود.

حیدرپور اضافه کرد: مساحت زمین برای احداث گلخانه در غرب استان که در سال‌های قبل پنج هزار مترمربع بوده است؛ در حال حاضر این محدودیت برداشته شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: تولید ماهی در قفس، گل و گیاهان زینتی و گردشگری دریایی از مهم‌ترین ظرفیت‌های غرب استان است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه این فعالیت‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی است که هم به تولید و هم اشتغال کمک به‌سزایی می‌کند؛ متذکر شد: حمایت از فعالیت‌های دریا محور به‌صورت جدی در سازمان جهاد کشاورزی مازندران پیگیری می‌شود.

حیدرپور در پایان با بیان اینکه در چهار سال اخیر، دو هزار و 250 تن ماهی در قفس در استان تولید شد؛ اذعان کرد: مازندران رتبه نخست را بین استان‌های شمالی و رتبه سوم کشوری را در تولید ماهی در قفس به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه