اخبار داغ

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو:

بسیج برای نیروهای مقاومت در منطقه الگو شده است

بسیج برای نیروهای مقاومت در منطقه الگو شده است
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در همایش اقتصاد مقاومتی دانشگاه پیام نور آذرشهر به الگو بودن نیروی بسیج برای نیروهای مقامت در منطقه تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان ،محمد اسماعیل سعیدی صبح امروز با حضور در همایش اقتصاد مقاومتی دانشگاه پیام نور آذرشهر با اشاره به الگو بودن نیروی مقاومت بسیج جمهوری اسلامی ایران برای نیروهای مقامت در منطقه در مبارزه با تروریسم تکفیری گفت: امروز تفکر بسیج در حال جهانشمولی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, توفارقان,

 محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به مطیع بودن بسیجیان در اطاعات از ولی فقیه افزود: بسیجیان با تمام وجود ولایت را باور دارند و رمز اصلی پایداری و بالندگی بسیج نیز همین است.

,

وی با بیان اینکه بسیج از تمامی امتحانات خود تا کنون سر بلند بیرون آمده است اذعان کرد: اولین ویکی از بزرگ ترین امتحانات بسیج دوران دفاع مقدس بود که نمره عالی را کسب کرد.

,

سعیدی بیش ترین حوزه تحریم ها را تحریم های نظامی و هسته ای دانسته و خاطرنشان کرد: علت اینکه با وجود این همه تحریم در حوزه های نظامی و هسته ای بیشترین پیشرفت را در این حوزه ها داشته ایم حاکم بودن تفکر بسیجی در این حوزه ها بوده است.

,

وی با بیان اینکه در برخی حوزه ها مانند اقتصاد تفکر بسیجی هنوز حاکم نشده است گفت: علت اینکه پس از گذشت سه سال از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی هنوز توفیق چندانی در حوزه اقتصاد حاصل نشده است عدم باور برخی مسئولین در نجات بخش بودن روحیه جهادی و بسیجی برای کشور است.

,

سعیدی با تاکید بر اینکه برخی مسئولین کشور چشم به خارج دوته اند تصریح کرد: برای پیاده کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی یکی از مهم ترین کارها کنترل واردات بی رویه محصولاتی است که در داخل کشور همان محصول تولید می شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه