اخبار داغ

در آیین تجلیل از خانواده‌های فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه نبی‌اکرم(ص) کاشمر؛

دشمنان اسلام هنوز روحیه بسیجی را نشناخته‌اند/اهداف امام(ره) در تشکیل بسیج محقق شده است

دشمنان اسلام هنوز روحیه بسیجی را نشناخته‌اند/اهداف امام(ره) در تشکیل بسیج محقق شده است
همزمان با هفته بسیج، مراسم تجلیل از خانواده‌های فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم(ص) کاشمر امر.ز در مسجد 14معصوم(ع) کاشمر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر در این مراسم که امام جمعه و جمعی از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج کاشمر حضور داشتند جانشین فرمانده سپاه کاشمر با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج ویژگی‌ها و شاخص‌های خود را دارد چرا که بسیج دانشگاهی بود که در فاصله زمانی اندکی نسبت به پیروزی انقلاب اسلامی در کشور تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

مسعود رحیمی مقدم ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) بسیج مستضعفین را بعد از 9 ماه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تشکیل دادند و جالب این است که در همین فاصله کوتاه با عشقی که در دل‌ها نسبت به امام راحل(ره) به وجود آمده بود کاری کردند که به همان اهداف مقدس خود دست پیدا کردند.

,

وی افزود: حضرت امام(ره) با تشکیل بسیج همان حرف خود در سال 42 را که فرموده بودند یاران من در گهواره‌ها هستند محقق فرمودند و در تشکیل این نهاد مقدس پیش‌بینی‌هایی کردند که تا امروز شاهد نتایج آن هستیم ضمن اینکه امروزه هم برای تداوم نسل انقلاب نیاز به روحیه بسیجی داریم.

,

جانشین فرمانده سپاه کاشمر با بیان اینکه امروز در دنیا هم شاهد استفاده از بسیج مردمی هستیم اظهار داشت: بسیج مستضعفین به عنوان لشکر مخلص و با ارزش خدا به عنوان چراغ راه بزرگی برای دنیای اسلام عمل می‌کند و امروزه شاهد هستیم که در منطقه و جهان اسلام هر اتفاقی رخ می‌دهد به تبعیت از فرمان امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری از بسیج مردمی استفاده می‌کنند به عنوان مثال در سال 91 که فتنه داعش آغاز شد سردار شهید همدانی در دیدار با بشار اسد به او توصیه کرد که برای شکست این فتنه باید از بسیج مردمی استفاده کند و امروز در سال 96 شاهد هستیم که گروهک داعش با همین روحیه بسیجی نابود می‌شود.

,

وی ادامه داد: دشمنان اسلام از بسیج متعجب هستند و نیروهای بسیجی را نشناخته‌اند که این هم دو دلیل دارد؛ اول آنکه بسیج مستضعفین جزء نهادها و سازمان‌هایی است که آلوده نشده و همان نمره قابل قبول خود را حفظ کرده است و دوم آنکه بسیجیان بدون مزد و منت فعالیت می‌کنند و علی‌رغم آنکه 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته است همچنان پرشورتر و باشکوهتر در میدان هستند.

,

رحیمی مقدم با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که در مجموعه بسیج فعالیت داریم اظهار داشت: در این جلسه که فرماندهان سابق و فعلی پایگاه‌های مقاومت حوزه نبی اکرم(ص) بسیج کاشمر حضور دارند شاهد تبادل تجربه و انتقال مدیریت بسیجی از نسلی به نسل دیگر هستیم به ویژه آنکه اکثر فرماندهان سابق این پایگاه‌ها پیش‌کسوتان جهاد و شهادت در دوران دفاع مقدس هستند.

,

جانشین فرمانده سپاه کاشمر تأکید کرد: حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) کاشمر یکی از حوزه‌های موفق بوده است و مأموریت‌های مهمی را به انجام رسانده است ضمن اینکه سایر حوزه‌ها و 21 قشری که در مجموعه بسیج محلات سازماندهی شده‌اند آمادگی کامل در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، نظامی و... را دارند تا در جهت دستیابی به مقاصد اصلی امام و رهبری معظم انقلاب گام بردارند.

,

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خانواده‌های فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و اعضای شورای بسیج حوزه مقاومت نبی‌اکرم(ص) کاشمر تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه