اخبار داغ

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور در تبریز؛

در حوزه تبریز 2018 زمان را از دست داده‌‌ایم/ دستگاه‌‌ها برنامه‌‌هایشان را به استاندار ارائه دهند

در حوزه تبریز 2018 زمان را از دست داده‌‌ایم/ دستگاه‌‌ها برنامه‌‌هایشان را به استاندار ارائه دهند
مونسان با بیان اینکه در اجرای برنامه‌‌های تبریز 2018 زمان را از دست داده‌‌ایم، خواستار اهتمام دستگاه‌‌ها برای جبران کمبودهای بودجه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، علی‌اصغر مونسان صبح امروز در شورای سیاست‌گذاری تبریز ۲۰۱۸ که در استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد، با بیان اینکه مسیر گردشگری بهترین مسیر برای توسعه کشور محسوب می‌شود و موجبات عالی کشور را فراهم می‌سازد، اظهار داشت: متأسفانه با توجه به اهمیت وجود گردشگری در کشور، ما از عدد ناچیزی در بخش توریسم و گردشگری برخورداریم و این وضعیت خوبی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: شاید عدم موفقیت در بخش توریسم این است که هنوز عده‌ای اعتماد کافی وافی نداشته، چه‌بسا گردشگر می‌تواند تا مقدار زیادی برای کشور مهم تلقی شده باشد و گردشگر بتواند ایجاد ارزش‌ افزوده و درآمد کنند.

,

معاون رئیس‌ جمهور با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری، به ازای هر 11 شغل یک مورد مربوط به گردشگری می‌شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه زمان زیادی در حوزه تبریز 2018 از دست داده‌ایم، در هر رویداد مهم، اقداماتی قبل و بعد رویداد انجام می‌شود که در بعضی بخش‌ها موفق بوده و در بعضی از بخش‌ها کاستی‌هایی داشتیم که بایستی جبران کنیم و این نیازمند تغییر نگاه است.

,

وی بیان داشت: قرار است برای تبریز 2018 اتفاقات جدیدی را رقم بزنیم که امیدواریم بتوانیم شهری نمونه را یک سال مدنظر ایجاد کنیم، اگر تمام بخش‌ها بسیج شوند و موج‌وار حرکت کنند، کمبودهای موجود تأمین می‌شوند.

,

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور اذعان کرد: همه دستگاه‌های استانی موظف‌اند تا برنامه‌های اجرایی و زمان‌بندی‌ها را در اختیار استاندار قرار دهند تا بتوانند با تنظیم و زمان‌بندی دقیق، برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

,

وی متذکر شد: ما نیز کمک می‌کنیم که در نمایشگاه‌های برگزاری در تهران همه صنایع‌دستی بتوانند سازه‌های خود را به نمایش بگذارند که این برای توریست جالب و جذاب است، از سوی دیگر با صداوسیمای ملی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است تا بتوانیم تیزرهای تبریز 2018 را در شبکه ملی به نمایش گذاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه