اخبار داغ

یک کارشناس امور دینی:

کسانی که تا دیروز جنگ سوریه را باتلاقی برای ایران می‌دانستند امروز نابودی داعش را تبریک می‌گویند

کسانی که تا دیروز جنگ سوریه را باتلاقی برای ایران می‌دانستند امروز نابودی داعش را تبریک می‌گویند
یک سخنران مذهبی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت تأکید کرد کسانی که تا دیروز حضور جمهوری اسلامی در جنگ با داعش در سوریه را به حضور در باتلاق تشبیه می‌کردند امروز به خیل مردم پیوسته و این پیروزی را تبریک می‌گویند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی کیانی امروز در آیین تجلیل از خانواده‌های فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه بسیج نبی‌اکرم(ص) کاشمر که در مسجد 14معصوم(ع) این شهرستان برگزار شد با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر گروهک تکفیری داعش اظهار داشت: به فضل و نصرت الهی بندگان صالح خدا بار دیگر به این وعده الهی که چه گروه‌های اندکی با یاری خدا بر گروه‌های بزرگ غلبه می‌کنند جامه عمل پوشاندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم کسانی که تا دیروز جنگ در سوریه را باتلاقی نه برای ابرقدرت‌ها بلکه برای جمهوری اسلامی ایران می‌دانستند و کشور خودمان را در حالی که با تقاضای خود سوریه در نبرد با تکفیری‌ها به این کشور کمک می‌کرد، به دخالت در سایر کشورها متهم می‌کردند؛ امروز به خیل مردم پیوسته و این پیروزی بزرگ را تبریک می‌گویند.

,

کیانی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ با داعش عده‌ای این تفکر امام خمینی(ره) را که فرموده بودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» به تمسخر می‌گرفتند و می‌گفتند بگذارید تا سوریه و عراق را هم خدا از دست داعش آزاد کند ولی امروز همان افراد که به چشم خود دیدند خداوند نصرت خود را شامل بندگان صالح خویش و جبهه مقاومت کرده است این پیروزی را تبریک می‌گویند.

,

وی گفت: جنگ سوریه در این چند سال یک فتنه و یک امتحان الهی بود و شاهد بودیم که عده‌ای می‌گفتند ما باید به فکر خود باشیم ولی وقتی زمان پیروزی فرا رسیده است آن‌ها هم می‌گویند ما با شما بودیم!

,

این مبلغ دینی در ادامه سخنرانی خود با اشاره به حضور خانواده فرماندهان بسیجی در جلسه به سبک زندگی اسلامی پرداخت و اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی یعنی در تمام اموری که در طول شبانه‌روز انجام می‌دهید بر مبنای آموزه‌های اسلامی عمل کنید.

,

کیانی به اهمیت روابط در خانواده از نظر اسلام پرداخت و گفت: قرآن کریم می‌فرماید با همسران خود به معروف رفتار کنید یعنی در ارتباط با همسران خود شرع و اخلاق را رعایت کنید و داشتن همسر خوب لازمه‌اش این است که با هم بسازید و تفاهم را ایجاد کنید.

,

وی تأکید کرد: معاشرت نیکو، ایجاد گشاش نسبت به همسر و فرزند و غیرت داشتن نسبت به خانواده از ویژگی‌هایی است که در روایات ما برای یک مرد مسلمان ذکر شده است و غیرت داشتن نسبت به خانواده یعنی برای خانواده حریم قائل شدن، مراقب این حریم بودن و رها نکردن خانواده.

,

این کارشناس امور دینی گفت: پیامبر اکرم(ص) یکی از ویژگی‌های مؤمن واقعی را خدمت کردن به همسر و کمک کردن در کار خانه ذکر کرده‌اند به عنوان مثال زمانی که کارهای بیرون خانه را به حضرت علی(ع) و کارهای داخل خانه را به حضرت فاطمه(س) واگذار فرمودند به امیرالمؤمنین(ع) فرمودند که وقتی به خانه آمدی در کارهای خانه به فاطمه(س) کمک کن و نیز در روایات است که هر مردی در کارهای خانه به همسرش کمک کند خداوند به تعداد موهای بدنش برای او ثواب می‌نویسد.

,

کیانی خاطرنشان کرد: در احادیث ما آمده است که هیچ کس به همسر خود کمک نمی‌کند مگر اینکه صدیق و بزرگوار و یا شهید و یا مردی باشد که خداوند اراده کرده است در دنیا و آخرت به او خیر و نیکی برساند ضمن اینکه بر اساس معارف دین اسلام مؤمن واقعی باید همسر خود را دوست داشته باشد و به او ابراز علاقه کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه