اخبار داغ

فرمانده سپاه علی‎آبادکتول:

جشن مقاومت در علی آباد کتول برگزار می شود/ اشتغال بیش از 600 نفر در عرصه های اقتصاد مقاومتی بسیج

جشن مقاومت در علی آباد کتول برگزار می شود/ اشتغال بیش از 600 نفر در عرصه های اقتصاد مقاومتی بسیج
فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول گفت: جشن پیروزی جبهه مقاومت و شکست فرقه تکفیری داعش روز پنجم آذر همراه با تجمع بزرگ بسیجیان و رژه موتوری و خودرویی در مصلی امام رضا (ع) شهرستان علی آباد کتول برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  زرین نامه؛ سرهنگ محمود بیات کوهسار در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج، پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش در منطقه، بیان کرد: امروز بسیج به الگویی در منطقه تبدیل شده و از این طریق عراق، سوریه و لبنان سر و سامان گرفته است. در واقع بسیج تفکری نشات گرفته از اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) است که در قالب یک کلمه متبلور شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین نامه؛,  زرین نامه؛,  زرین نامه؛,

اجرای بیش از 100 برنامه در هفته بسیج

, اجرای بیش از 100 برنامه در هفته بسیج, اجرای بیش از 100 برنامه در هفته بسیج,

وی با بیان اینکه بسیجیان با نیتی خدایی و خالصانه کار می کنند و همین امر سبب ماندگاری و اثرگذاری بسیج می شود، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج امسال، 43 برنامه روز شمار و 60 برنامه عمومی در شهرستان علی‎آبادکتول تدارک دیده ایم که در حال برگزاری است.

,

بیان کوهسار با اشاره به برنامه های شاخص روزشمار هفته بسیج در این شهرستان اظهار کرد: سرکشی پاسداران از پایگاه‎های بسیج ادارات یکی از برنامه‎های شاخص در هفته بسیج بود و برای نخستین بار در حال اجرا است.

,

وی افزود: یادواره آبروی محله در محله ولیعصرعلی آباد کتول و روستاهای «بدراق آنه گلدی» و «معصوم‌آباد» از دیگر برنامه‎های شاخص این هفته بسیج است که در آن به معرفی سیره و زندگینامه شهدا پرداخته می شود.

,

بیات کوهسار سرکشی از خانواده معظم شهدا، دیدار و تجلیل از فرماندهان سابق پایگاه های بسیج محلات، اجرای رزمایش علمی، فرهنگی، ورزشی و کارگاه آموزش خبرنگاری و سواد رسانه با هدف توانمندسازی بسیجیان در عرصه خبر و اطلاع‎رسانی را دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.

,

بهره مندی 21 روستا از طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی

, بهره مندی 21 روستا از طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی, بهره مندی 21 روستا از طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی,

فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول در بخش دیگری از این گفت و گو از آغاز فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در 21 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه های این قرارگاه در قالب 5 موضوع مهم و اولویت دار اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، امور فرهنگی، سلامت، زیرساخت ها، عمران و محرومیت‌زدایی تعریف شده است.

,

بیات کوهسار با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به دو روستای این شهرستان که از سال ها پیش با مشکل آب مواجه هستند، اظهار کرد: عملیات آبرسانی به روستای «برفتان» در دست اقدام و عملیات روستای «میان روستاق» پایان یافته است.

,

وی افزود: طرح ساخت خانه عالم در 7 روستای این شهرستان از جمله روستاهای افراتخته، معصوم آباد، زرین گل و عباس آباد در حال اجرا است.

,

اشتغال بیش از 600 نفر در عرصه های اقتصاد مقاومتی

, اشتغال بیش از 600 نفر در عرصه های اقتصاد مقاومتی, اشتغال بیش از 600 نفر در عرصه های اقتصاد مقاومتی,

فرمانده سپاه شهرستان علی‎آبادکتول در بخش دیگری این گفت و گو به فعالیت‎های بسیج و سپاه این شهرستان در عرصه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۱۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال تسهیلات به فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی اعطاء شد و از این طریق ۱۷۴ نفر به طور مستقیم، ۳۴۸ نفر به طور غیر مستقیم و ۱۳۳ نفر از نیز به واسطه مشاوره های شغلی و معرفی به صندوق های خیریه و خانگی مشغول به کار شدند.

,

بیات کوهسار تصریح کرد: در 6 ماه نخست امسال نیز ۱۶۵ میلیون تومان تسهیلات به ۲۲ نفر در راستای اجرای پروژه‎های اقتصاد مقاومتی همچون زنبورداری، پرورش زنبور، قارچ و ماهی پرداخت شده است.

,

فرمانده سپاه شهرستان علی‎آبادکتول بسیج را مجموعه‎ای کم‎نظیر و گره‎گشا دانست و اذعان کرد: به اعتقاد من بسیج معجزه ای بود که خداوند این مهم را به ذهن امام راحل انداخت و ایشان نیز با درایت و هوشیاری دستور تشکیل بسیج را دادند و حال هر چه به جلو می‎رویم کارکردهای بسیج بیشتر تجلی می یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه