اخبار داغ

با حضور فرماندهان فعلی و سابق سپاه عاشورا؛

فاز 2 هتل طلائیه در مشهد افتتاح شد/ هدیه ارزشمند حضرت آقا به بسیجیان و سبزپوشان سپاه عاشورا

فاز 2 هتل طلائیه در مشهد افتتاح شد/ هدیه ارزشمند حضرت آقا به بسیجیان و سبزپوشان سپاه عاشورا
فاز دوم هتل طلائیه سپاه عاشورا با حضور سردار پورجشمیدیان و کریمیان در مشهد افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، همزمان با هفته بسیج و سالروز آزادسازی سوسنگرد مراسم افتتاح فاز ۲ هتل طلائیه سپاه عاشورا در مشهد با حضور فرماندهان فعلی و سابق این سپاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در این مراسم فرمانده سپاه عاشورا، سردار غلامعسگر کریمیان با بیان اینکه با افتتاح فاز ۲ هتل طلائیه بیش از گذشته در خدمت رزمندگان و ایثارگران خواهیم بود، اظهارداشت: زیر بنای این کار را برادر بزرگوارم سردار پورجمشیدیان گذاشتند و بنده ادامه دهنده این خدمت ماندگار بودم.

,

وی ضمن تشکر از تمامی مهندسین و کارگران و عوامل دخیل در ساخت این هتل، خاطرنشان کرد: صاحب ایران عزیز و تکیه گاه ما امام رضا (ع) هستند و طبیعتا خدمتگذاری به زائران امام رضا(ع) خدمت به امام رضاست و این کار باقیات الصالحات خواهد بود.

,

, ,

همچنین در این مراسم معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه سردار پورجمشیدیان، با بیان اینکه این مجموعه به همه رزمندگان سپاه عاشورا تعلق دارد، ابراز کرد: زیر بنای این پروژه توسط مقام معظم رهبری و هبه ایشان تامین شده و باید سپاس ویژه خودم را نثار حضرت آقا کنم، این مجموعه هدیه نایب امام زمان(عج) به رزمندگان سپاه و لشکر عاشوراست.

,

وی با بیان اینکه این سرمایه باید در خدمت رزمندگان و بچه های جنگ باشد، افزود: این مجموعه برای همه کسانی که برای ساخت و تکمیلش تلاش کردند باقیات الصالحات است.

,

سردار پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: از سردار کریمیان به صورت ویژه سپاسگزارم که حقیقتا برای ساخت این مجموعه مجاهدت کردند.

,

, ,

سرهنگ دشتبانی مسئول خدمات کارکنان سپاه عاشورا با بیان توضیحاتی در خصوص ساخت و افتتاح این هتل، توضیح داد: در تمامی مراحل ساخت سعی کردیم با توجه به اقتصاد مقاومتی از مصالح ساخت داخل و درجه یک استفاده کنیم.

,

وی افزود: این هتل با زیربنای 3226 متر مربع از سال 92 تا حال حاضر توسط دست‌اندرکاران و حمایت های مادی و معنوی سردار پورجمشیدیان و سردار کریمیان عملیات ساختمانی را داشته و شامل 8 طبقه می‌باشد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه