اخبار داغ

همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج انجام شد؛

غبارروبی و عطر افشانی مزارع شهدا در رشتخوار+ تصاویر

غبارروبی و عطر افشانی مزارع شهدا در رشتخوار+ تصاویر
همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولین محلی شهرستان رشتخوار مزار شهدای شهر رشتخوار غبارروبی و عطر افشانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولین محلی شهرستان رشتخوار مزار شهدای شهر رشتخوار غبارروبی و عطر افشانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

حجت الاسلام احمد طیبی امام جمعه شهرستان رشتخوار و علی یعقوبیان فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان در ابتدای این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج پیروزی جبهه مقاومت را به تمام مردم و مسلمانان جهان تبریک گفتند.

,

 

,

 

,

در ادامه این مراسم نیز خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار نیز  با تبریک هفته بسیج و تبریک پیروزی جبهه مقاومت گفت: با قول که سردار سلیمانی در جهت برچیده شدن داعش در کمتر از 3 ماه دادند، و به حرمت خون مطهر شهدای مدافع حرم به ویژه شهد محسن حججی و به برکت بسیج این شجره طیبه امروز شاهد یک پیروزی بزرگ هستیم.

,

 

,

 

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هر جای که بسیج ورود پیدا کرده، خیرات و برکات فراونی داشته است،افزود: حلاوت و شیرینی نیروهای مردمی بسیج را هم مردم عراق و هم مردم سوریه چشیدند.

,

 

,

 

,

حجت الاسلام محمود عمرانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار نیز ضمن تبریک هفته بسیج  و پیروزی جبهه مقاومت با اشاره به سخنان اخیر  مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان کشور گفت: امروز دیگر نباید آیه یاس در کشور بخوانیم، با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ما بزودی و در آینده نه‌چندان دور به اهداف مورد نظر جمهوری اسلامی خواهیم رسید.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به اینکه جوانان مسلمان ما امروز به جای داعش آمریکا را به زانو درآورند، گفت: این جنگ پیروزی جوانان مسلمان بر آمریکا بود، امروز باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا همواره ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه