اخبار داغ

مدیرکل اجتماعی استانداری آذربایجان‌‌شرقی؛

27 برنامه بین‌المللی در حوزه تبریز 2018 به اجرا در می‌‌آید/ اجرای طرح جاده ابریشم در صورت تخصیص اعتبار

27 برنامه بین‌المللی در حوزه تبریز 2018 به اجرا در می‌‌آید/ اجرای طرح جاده ابریشم در صورت تخصیص اعتبار
استوارآذر گفت: 133 برنامه فرهنگی برای ظرفیت فرهنگی تبریز 2018 تدوین شده‌اند که از این میزان 88 مورد استانی، 20 مورد ملی و 27 مورد بین‌المللی برنامه فرهنگی محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حسن استوار آذر پیش از ظهر امروز در شورای سیاست‌ گذاری تبریز  ۲۰۱۸ که در استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد، با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی در عرصه ملی و بین‌المللی به عنوان شهر بدون‌گدا و شهر علامه‌ها معروف است، اظهار داشت: باتوجه به عنایت مردم سایر شهرها و کشورها، باید این ظرفیت‌های فرهنگی افزایش داده شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: 133 برنامه فرهنگی برای ظرفیت فرهنگی تبریز 2018 تدوین شده‌اند که از این میزان 88 مورد استانی، 20 مورد ملی و 27 مورد بین‌المللی برنامه فرهنگی محسوب می‌شود.

,

مدیرکل اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان با برگزاری 6 برنامه بین‌المللی در تبریز 2018 موافقت کرده است و مسابقات بومی و محلی در فروردین 97، مسابقات والیبال نشسته در اردیبهشت 97، والیبال قهرمانی آسیا در خرداد 97 و هندبال جوانان آسیا در آبان 97 به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

,

وی متذکر شد: در شهریور 97 کنگره بین‌المللی استاد شهریار و مسابقه بین‌المللی «تبریز شهر آینده» مهم‌ترین رویداد بین‌المللی به محسوب می‌شود.

,

استوارآذر در پایان با اشاره به اینکه همایش بین‌المللی جاده ابریشم در تبریز هم در دست طراحی است، تصریح کرد: طرح جاده ابریشم برای سال 97 بوده و 2 هزار داوطلب برای پذیرایی از میهمانان در صورت تأمین اعتبار در خدمت این رویداد خواهند بود و این رویداد با نام طرح نهضت داوطلبی تبریز 2018 در دستور کار قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه