اخبار داغ

مسئول خانه نخبگان سازمان بسیج علمی آذربایجان‌‌شرقی؛

هدف دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت علمی ایران نتیجه عکس داد/ بسیجیان نخبه با تولید علم کشور را به اقتدار رسانده‌‌اند

هدف دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت علمی ایران نتیجه عکس داد/ بسیجیان نخبه با تولید علم کشور را به اقتدار رسانده‌‌اند
متفکرآزاد گفت: دشمنان به انحاء مختلف جوانان ایرانی را در آماج حملات قرار دادند تا مانع پیشرفت علمی کشورمان شوند اما عزم نخبگان دوچندان شد و امروز در تولید علم ارتقاء یافته‌‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، محمدعلی متفکرآزاد صبح امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان‌‌شرقی که به منظور تجلیل از برگزیدگان عرصه علم و فناوری بسیج در سالن جلسات فرماندهی سپاه عاشورا برگزار می‌‌شد، با بیان اینکه بسیج در واقع سرمایه اجتماعی و مظهر اقتدار و نیروی کارآمد کشور است، ابراز داشت: بسیج نیرویی است که عقلانیت را با عشق و ایمان در هم آمیخته و از متن جامعه برای رضایت جامعه حرکت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: بسیج در مقطعی به فرمان ولی امر زمان لبیک گفت و سرنوشت جنگ را به نفع ما رقم زد و در عرصه کنونی نیز به الگوی مقاومت و استقلال خواهی تبدیل شده است.

,

مسئول خانه نخبگان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دیروز بسیج را سازمانی معرفی کردند که کارش سازماندهی توان نیروهای بسیجی برای تحقق آرمان‌‌های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان ساخت: طبق بیانات رهبری نیروهای جوان و مومن خواهند توانست مشکلات را در سرتاسر کشور برطرف کنند.

,

وی متذکر شد: دشمنان می‌خواهند منطقه روی آرامش و ثبات را نبیند تا بتوانند به فروش اسلحه بپردازند و کشورهای اسلامی فرصت پیشرفت علمی را پیدا نکنند اما به هرکاری دست می‌زنند نتیجه عکس می‌گیرند و منزوی‌‌تر می‌شوند.

,

این استاد دانشگاه تبریز با بیان اینکه خصومت دشمنان ما تمام شدنی نیست، تصریح کرد: اگر احساس کنند کشورهای منطقه ضعیف هستند امیدوارتر به دشمنی می‌شوند اما اگر مقاومت ببیند نا امید می‌گردند.

,

وی یکی از اهداف دشمنان را جلوگیری از پیشرفت علمی ایران دانست و بیان داشت: جمهوری اسلامی قالبی برای کار علمی در کنار ایمان شد که یکی از مولفه‌‌های اقتدار هر کشوری تولید علم است، امروز باید بدانیم بسیجیان نخبه چقدر می‌توانند در اعتلای کشور گام بردارند.

,

متفکرآزاد در پایان یاداور شد: مقام معظم رهبری می‌گویند علی‌‌رغم همه مشکلات در تمام سال‌های بعد از انقلاب پیشرفت کردیم و مطالبه ایشان نیز همین است، تمام نخبگان بسیجی تلاششان بر این است که با انگیزه الهی و خدمت کارها را پیش ببرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه