اخبار داغ

همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج؛

افتتاح دو پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان کمیجان+تصاویر

افتتاح دو پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان کمیجان+تصاویر
همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج، دو پروژه محرومیت‌زدایی که به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه کمیجان در روستاهای محمودآباد و چهره‌قان این شهرستان ساخته شده بود مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ در چهارمین روز از هفته بسیج دو پروژه محرومیت‌زدایی شهرستان کمیجان (خانه عالم روستای محمودآباد بخش میلاجرد و غسالخانه روستای چهرقان) با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

ساخت غسالخانه روستای چهرقان از توابع شهرستان کمیجان که با همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه کمیجان ساخته شده بود با حضور مسئولین شهرستان کمیجان افتتاح شد.

,

سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در حاشیه مراسم افتتاح غسالخانه روستای چهرقان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان گفت: رفع محرومیت‌های روستایی از ضروریاتی است که بسیج سازندگی با جدیت به آن توجه ویژه ای دارد.

, سلام کمیجان, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

 اکبری تصریح کرد: احداث غسالخانه متناسب با استانداردهای بهداشتی در روستای چهرقان از نیازهای اصلی این روستا بود که با تلاش بسیجیان در اردوهای جهادی شاهد تحقق آن هستیم. 

,

وی همچنین با اشاره به افتتاح خانه عالم روستای محمودآباد، خانم عالم را محل نشر علم، آگاهی و مکانی برای ارج نهادن به دانش و روشن نمودن اذهان دانست و گفت: ساخت خانه عالم و مستقر شدن مبلغ دینی در مناطق روستایی سبب کاهش بروز آسیب های اجتماعی می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: خانه عالم روستای محمودآباد با مساحت ۷۵ متر با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان، گروه جهادی دانشگاه امام صادق(ع) تهران و خیرین روستا در مدت ۵ ماه ساخته شد.

,

کریمی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کمیجان گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث غسالخانه روستای چهرقان از پروژه های محرومیت زدایی سال ۹۶ محسوب می شود که در مساحت ۲۵ مترمربع در قالب اردوهای جهادی پایگاه شهدای چهرقان در مدت ۴ ماه و با همت اهالی و بسیجیان روستا، خیرین و کمک قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی به بهره‌برداری رسیده است.

,

 وی در ادامه با اشاره به اهداف پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه کمیجان بیان کرد: تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این حوزه از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه