اخبار داغ

مدیر کیته امداد امام خمینی (ره) خلیل آباد:

هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات مقام سازی منازل مددجویان وجود ندارد

هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات مقام سازی منازل مددجویان وجود ندارد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلیل آباد با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات مقام سازی منازل مددجویان وجود ندارد، گفت: از 1340 خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خلیل آباد بیش از 200 خانوار آن دارای خانه های مقاوم سازی شده هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محمدرضا حسین پور در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان با اشاره به مقام سازی منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: هیچ گونه محدودیت و سقفی برای ساخت خانه های مددجویان کمیته امداد به خصوص در روستاها وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه برای بهسازی و ساخت منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد و اعطای تسهیلات آمادگی داریم، خاطرنشان کرد: با معرفی به متقاضیان به بنیاد مسکن 15 میلیون وام مسکن و همچنین کمیته امداد به آن‌ها 15 میلیون وام بلاعوض اعطا می کند و هیچ‌گونه محدودیتی در بهسازی و مقام سازی وجود ندارد.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلیل آباد با تأکید بر اینکه تعمیرات اساسی و کلی هرگونه درخواستی که وجود داشته باشد بعد از بازدید کارشناسان نیز در جهت اعطای تسهیلات اقدام می شود، تصریح کرد: با تفاهم نامه ای که با سپاه امضا شد احداث 5 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در دست اقدام است که توسط بسیج سازندگی در راستای اردوهای جهادی نیز انجام می گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه 6 واحد مسکونی توسط کمیته امداد و 5 واحد مسکونی توسط سپاه نیز در جهت مقاوم سازی منازل در حال احداث است، اذعان کرد: از 1340 خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خلیل آباد بیش از 200 خانوار آن دارای خانه های مقاوم سازی شده هستند و الباقی که منازل قدیمی ساز هستند با توجه به بلایای طبیعی تأکید داریم که به سمت مقاوم سازی پیش بروند.

,

حسین پور همچنین به تسهیلات اشتغال کمیته امداد اشاره کرد و گفت: چند سالی است که در بحث اشتغال خیزش بسیار خوبی صورت گرفته و 3 برابر بودجه سال گذشته در جهت ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

,

وی با بیان اینکه پرونده هایی در خصوص مشاغل کشاورزی، صنعتی، نیمه صنعتی و... به بانک معرفی شده است، تشریح کرد: محدودیتی برای تعداد وام اشتغال وجود ندارد و تا زمانی که وام و اعتبار وجود داشته باشند متقاضیان به بانک ها معرفی می شوند.

,

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: 28 مورد وام از ابتدای سال جاری پرداخت شده و 68 مورد پرونده تسهیلات به بانک ها معرفی شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه