اخبار داغ

همزمان با هفته بسیج؛

شکوه قدردانی از سردار حاج قاسم سلیمانی در مراسم تجدید میثاق با شهدا و آرمان های امام /تصاویر

شکوه قدردانی از سردار حاج قاسم سلیمانی در مراسم تجدید میثاق با شهدا و آرمان های امام /تصاویر
عاشقان، دلدادگان، پاسداران و حافظان انقلاب در شهرستان رابر با حضور در این آئین معنوی؛ با غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای روستای قنات ملک و ادای احترام به مقام والای شهدا و پدر و مادر سردار سرافرار اسلام حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این سرو قامتان تاریخ بشریت را گرامی داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از صبح رابر؛ به  پاس تقارن هفته ی بسیج و سرنگونی حکومت داعش پاسدارن و عاشقان و دلدادگان  رابری صبح امروز با حضور در گلزار شهدای روستای قنات ملک ضمن ادای احترام با قرائت قاتحه و  غبار روبی و گلباران یاد و خاطره این سرو قامتان تاریخ بشریت  و پدر و مادر سردار حاج قاسم  سلیمانی را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رابر,

در این مراسم امام جمعه رابر با گرامیداشت هفته بسیج و ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت:  امروز جایگاه مقتدر ایران را مدیون بسیج و بسیجیان و در راس آن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش های سردار سلیمانی و همرزمان اوست، به برکت خون شهدای محور مقاومت حکومت داعش سرنگون شد.

,

حجت الاسلام والمسلمین مهدی صادقی گفت: امام خمینی (ره) مصمم بر تفکر بسیجی و انتقال آن به بیرون از مرزهای ایران بودند که امروزه در بحث داعش شاهد تشکیل  نیروهای حشدالشعبی (بسیج مردمی) توسط مرجع جهان تشیع حضرت آیت الله سیستانی  بودیم که  پوزه داعشیان را  را به خاک مالیدند.
سرگرد امامبخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر نیز در این مراسم با تبریک هفته بسیج  وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: اولین ویژگی شهداء ولایتمداری است  و ما باید با الگوگیری و عمل به سیره شهداء، ادامه دهنده راه آنها و حافظان خوبی برای نظام جمهوری اسلامی باشیم.

,
,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه